مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) خبر داد؛

مناسب سازی سطح پارکینگ‌ها بهشت زهرا (س) برای معلولان و جانبازان

غضنفری با اشاره به احداث پارکینگ‌های جدید در سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: یکی از اولویت‌های ما مناسب سازی سطح پارکینگ‌ها بهشت زهرا (س) برای معلولان و جانبازان است.
کد خبر: ۵۰۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ - 20February 2022

مناسب سازی سطح پارکینگ‌ها بهشت زهرا (س) برای معلولان و جانبازانبه گزارش گروه اجتماع دفاع‌پرس، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در تشریح این خبر اظهار داشت: تبدیل سازمان درآمدی صرف، به سازمان خدماتی- درآمدی، و همچنین تسهیل امور و برداشتن بار از دوش خانواده‌های متالم از اهداف تیم مدیریتی جدید سازمان بهشت حضرت زهرا (س) است.

وی افزود: ما در سازمان بهشت حضرت زهرا (س) نیز در راستای تحقق این مهم و همچنین ارائه خدمت بی منت به خانواده شهدا، خانواده‌های داغدار و مراجعان تلاش کردیم متناسب با رویکرد مدیریت جدید شهری، گام‌های اجرایی و عملیاتی در این زمینه برداریم که یکی از این حوزه‌ها افزایش و بهسازی پارکینگ‌ها و بویژه مناسب سازی سطح پارکینگ‌ها برای معلولان و جانبازان معزز است.

غضنفری اضافه کرد: چندی پیش با مصوبه هیات مدیره سازمان بهشت حضرت زهرا (س) پارکینگ ورودی ساختمان عروجیان واقع در ضلع شمال غربی این مجتمع با ظرفیت هزار و ۵۰۰ خودرو رایگان شد.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) افزود: به تازگی و هم زمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) نیز پارکینگ قطعه ۵۰ در جوار شهدای آتش نشان و سلامت با هدف کاهش ترافیک و رضایتمندی مراجعان و زائران به بهشت حضرت زهرا (س) با ظرفیت ۷۰۰ خودرو افتتاح شد.

وی ادامه داد: در قطعات ۵۲، ۵۴ و ۲۴ نیز سه پارکینگ در نظر گرفته شده که در به زودی و با پایان عملیات مناسب سازی، به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار