نماینده مردم در مجلس:

رسانه ملی به انعکاس واقعیات اجتماعی جوامع غربی بپردازد

مره‌صدق گفت: رسانه ملی ما باید با انعکاس واقعیات اجتماعی جوامع غربی و از جمله آمریکا به روشنگری در این زمینه بپردازد و از سوی دیگر دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را تشریح کند.
کد خبر: ۵۰۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ - 12February 2022

رسانه ملی به انعکاس واقعیات اجتماعی جوامع غربی بپردازد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سیامک مره‌صدق» نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث دیکتاتوری رسانه‌ای دشمن، اظهار داشت: رسانه‌های معاند تمام تلاش‌شان بر این است تا اخبار مربوط به ایران و جبهه مقاومت را در سطح بین‌المللی وارونه جلوه بدهند و به همین خاطر است که مردم آمریکا غافل از واقعیات موجود به دولتشان مالیات می‌دهند تا با این پول‌ها به اعمال فشار علیه ایران بپردازد.

وی افزود: علاوه بر این تعداد رسانه‌های فارسی‌زبان تحت مدیریت دشمنان ما داخل کشور را نشانه گرفته‌اند و با پرداختن به یکسری مسائل محلی و جزیی و برداشت یک‌طرفه از آن به فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: این برداشت یکطرفه و فضاسازی تشخیص حق از باطل را برای افرادی که اطلاع چندانی ندارند مشکل می‌کند و دشمن از این طریق به فضاسازی و سیاه‌نمایی درباره کشور ما می‌پردازد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: رسانه ملی ما باید با انعکاس واقعیات اجتماعی جوامع غربی و از جمله آمریکا به روشنگری در این زمینه بپردازد و از سوی دیگر دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را تشریح کند.

وی افزود: به عنوان مثال در بحث بهداشت و درمان ایران و آمریکا قابل مقایسه نیستند در کشوری مثل آمریکا اگر کسی هزینه درمانش را نتواند پرداخت کند باید پشت درب بیمارستان جان دهد و این واقعیتی است که برای ما قابل باور نیست.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: عده‌ای به خاطر یکسری امکانات جزئی خود را فروخته‌اند و به دشمن پناه برده‌اند باز به فضاسازی علیه کشورمان می‌پردازند که البته نباید حرف‌های آن‌ها را جدی گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها