مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

رهبری، ملت و ایدئولوژی سه رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است

سرهنگ «امیری‌مقدم» گفت: انقلاب اسلامی ایران با داشتن رهبر ملی و فعالیت‌های فکری و فرهنگی و حضور وسیع مردم توانست به پیروزی باشکوه برسد.
کد خبر: ۵۰۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 10February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» ظهر امروز در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب با رهبری و تدبیر و تصمیمات قاطع امام خمینی (ره) و با حرکت وسیع مردم و با اهدافی مشخص که همان آزادی و رسیدن به آرمان‌های انقلاب و اسلام بود توانست طومار 2500 ساله رژیم ستم شاهی را به سرعت بپیچد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث شکل‌گیری جنبش مبارزه با استکبار و استعمار در جهان شد، افزود: مهم‌ترین هدف دشمن، علاوه بر از بین بردن انقلاب اسلامی، جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی، صدور فرهنگ ایثار و شهادت، استکبارستیزی، مقاومت، ایستادگی و فرهنگ پیروزی خون بر شمشیر و فرهنگ اسلام و قرآن و ولایت به خارج از مرز‌های جغرافیایی ایران بود.

سرهنگ امیری‌‌مقدم ادامه داد: با مشارکت همه جانبه مردم در دوران دفاع مقدس، ایثارگری شهدا و خانواده شهدا و به برکت خون مدافعان حرم و امنیت، امروز دیدیم که آن‌هایی که سال‌های گذشته به دنبال این بودند که نگذارند ایران اسلامی 43 سالگی انقلاب خود را جشن بگیرد، به زباله دان تاریخ سپرده شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطر‌نشان کرد: پیروزی جمهوری اسلامی و دوران دفاع مقدس شناسنامه اصلی انقلاب محسوب می شود که با اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح، امروزه کشور ایران اسلامی به یکی از کشورهای پرقدرت دنیا تبدیل شده است.

در این مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های سردار «علی ابراهیمی» با عنوان استاد برگزیده درس آشنایی با دفاع مقدس تجلیل کرد.

در پایان این جلسه از عوامل ساخت نماهنگ «ایران سلام» با عنوان اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها