فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش پله‌های ترقی را باصلابت طی می‌کند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: نیروی هوایی ارتش علی‌رغم اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، پله‌های ترقی را با تکیه بر کارکنان متخصص و متعهد خود با موفقیت و صلابت هرچه تمام طی می‌کند.
کد خبر: ۵۰۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ - 08February 2022

امیر سرتیپ صباحی‌فرد روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی روز نیروی هوایی ارتش را به فرمانده و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمندم امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

نوزدهم بهمن‌ماه، سالروز پیمان و عهد تاریخی کارکنان ولایی و بابصیرت نیروی هوایی ارتش با بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حماسه‌ای عظیم را در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشت؛ افتخاری که با پیشتازی در پیوستن به انقلاب، همراه شدن با صفوف مردم و بیعت با امام عظیم‌الشأن انقلاب همچنان در کارنامه نیروی هوایی قهرمان می‌درخشد.

بی‌تردید امروز ذکاوت، هوشیاری، قدرت ایمان و تبعیت از فرمایشات گرانقدر رهبر معظم انقلاب، نیروی هوایی ارتش را در چنان جایگاه برتری قرار داده است که علی‌رغم اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه به‌خصوص در حوزه نظامی، پله‌های ترقی و پیشرفت را با تکیه بر کارکنان فنی، متخصص و متعهد خود بیش از پیش با موفقیت و صلابت هرچه تمام طی می‌کند.

امید است با استعداد، ظرفیت و توان بالایی که در بیخ و بن این نیروی الهی نهفته است، هر روز مجهزتر، با انگیزه‌تر و آماده‌تر از قبل شاهد عزت و اقتدارآفرینی یکی از مهم‌ترین ارکان دفاعی کشور باشیم.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان جان بر کف نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن تبریک به جنابعالی و مجموعه کارکنان آن نیروی خدوم و مردمی، توفیق جنابعالی و همرزمان عزیزتان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار