ما مقاوم هستیم/ فرمانده دژبان آجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهیان نور بسترساز رشد و تعالی معنوی جوانان است

امیر سرتیپ دوم حسینی با بیان اینکه راهیان نور سبب پیدایش روحیه جهادی در نسل جوان می‌شود، گفت: راهیان نور به واقع بسترساز رشد و تعالی معنوی جوانان کشور است.
کد خبر: ۵۰۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶ - 17March 2022

امیر حسینیامیر سرتیپ دوم ستاد «سید محمدرضا حسینی» فرمانده دژبان آجا و آجودان رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص برنامه‌های دژبان ارتش در ایام نوروز ۱۴۰۱ اظهار داشت: دژبان آجا همچون سال‌های گذشته با هماهنگی قرارگاه پدافند زیستی ارتش از ۲۵ اسفندماه در محدوده عوارضی تهران قم یک ایستگاه راهیان نور را احداث خواهد کرد که در آن پذیرای هموطنان عزیزمان باشد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران، آشناسازی مردم با فرهنگ دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، ایجاد ایستگاه خودرویی و استراحتگاه و همه مواردی که نیاز یک پایگاه راهیان نور است را در این مکان تمهید خواهیم کرد.

فرمانده دژبان ارتش عنوان کرد: شهدا چراغ راه همه ما و سنگ محک حضور افراد جامعه در راه و مسیر حق و بندگی هستند؛ ازاین‌رو راهیان نور، یادمان‌های شهدا و هرآنچه که ما را به شهدا نزدیک کند، می‌تواند برای نسل جوان ما راهگشا و اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه راهیان نور بسترساز رشد و تعالی معنوی جوانان کشور است، گفت: کاروان‌های راهیان نور باعث می‌شوند تا جوانان ما از نزدیک با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانبازی‌های ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و متوجه شوند که امنیت و عزت امروز را مدیون خون و ایثارگری این عزیزان هستیم.

امیر سرتیپ دوم حسینی پیدایش روحیه جهادی و خدمت‌رسانی به مردم را از دیگر دستاوردهای سفرهای راهیان نور عنوان کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها