فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا:

نیرو‌های خدوم و گمنام اطلاعات در زمان جنگ، حماسه‌های ماندگاری خلق کردند

سردار خادم سیدالشهدا گفت: نیرو‌های خدوم و گمنام اطلاعات در زمان جنگ، حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و هم اکنون نیز در حال مبارزه با فساد و تبعیض و نقشه‌های پنهانی دشمنانی هستند که دست از سر ملت بزرگ ایران اسلامی برنمی دارند.
کد خبر: ۵۰۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 07February 2022

نیروهای خدوم و گمنام اطلاعات در زمان جنگ، حماسه های ماندگاری خلق کردندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب امروز در گردهمایی تبیینی، ترویجی و فرهنگی فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی سپاه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا با گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب و نیز روز ۲۰ بهمن ‌سالروز عملیات والفجر هشت و همچنین روز حفاظت اطلاعات در سپاه اظهار داشت: رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت با اقدام شجاعانه و هوشمندانه حفاظت اطلاعات توانستند بر دشمن بعثی پیروز شوند و برگ زرین‌ دیگری به دفتر خاطرات حماسه‌های این سرزمین اضافه کنند.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین و سایر عملیات‌های دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و امید است بتوانیم با تداوم راه شهدا مسیر انقلاب را برای رسیدن به آرمان ها و اهداف تعیین شده هموار کنیم.

سردار خادم سیدالشهدا گفت: نیروهای خدوم و گمنام اطلاعات در زمان جنگ، حماسه های ماندگاری خلق کردند و هم اکنون نیز در حال مبارزه با فساد و تبعیض و نقشه های پنهانی دشمنانی هستند که دست از سر ملت بزرگ ایران اسلامی برنمی دارند.

در حاشیه این گردهمایی، نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از فرماندهان، از پروژه محرومیت‌زدایی ساخت فنس برای حصارکشی باغات و نخیلات مردم محروم مرزی خوزستان دیدن کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار