شهید صارمى: یارى‌دهنده انقلاب اسلامى باشید

شهید کیا صارمى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «امیدوارم همیشه یارى‌دهنده انقلاب اسلامى ایران باشید و تا پاى جان براى این اسلام مقدس ایثار کنید و نگذارید که کشور اسلامى ایران زیر سلطه شرق و غرب رود.»
کد خبر: ۵۰۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 05February 2022

شهید صارمى: یارى‌دهنده انقلاب اسلامى باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهیدکیا صارمى

«بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان

با عرض ادب و سلام خدمت آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینى رهبر کبیر انقلاب، با عرض سلام و درود خدمت خانواده گرامی‌ام، امیدوارم که همیشه یارى‌دهنده انقلاب اسلامى ایران باشید و تا پاى جان براى این اسلام مقدس ایثار کنید و نگذارید که کشور اسلامى ایران زیر سلطه شرق و غرب رود.

شما ملت ایران موظف هستید که این انقلاب اسلامى که با خون این همه شهید استوار ایستاده است یارى کنید و همیشه طرفدار حق و مستضعف باشید و نگذارید که منافقین ریشه انقلاب را قطع کنند؛ و خدا و مردم کره زمین مى دانند که ملت ایران ملتى صبور و استوار و پابرجا براى این انقلاب اسلامى هستند و شما ملت، قدر این امام عزیز را بدانید که زحمت زیادی براى این انقلاب اسلامى کشیده است.

خدایا تو را شکر می‌کنم که لذت معراج را به روحم ارزانى داشتى تا گاه گاهى از دنیاى مادى درگذرم و آنجا جز وجود تو را نبینم و جز بقای تو چیزى نخواهم و بازگشت از ملکوت اعلا براى من شکنجه‌اى باشد که دیگر به چیزى دل نبندم و چیزى دلم را نرباید.

خدایا بسوى تو مى آیم تو مرا در جوار رحمت خود سکنى ده، اى خداى بزرگ تو را شکر می‌کنم که راه شهادت را بر من گشودى دریچه‌اى بر افتخار از این دنیاى خاکى بسوى آسمان‌ها باز کردى و لذت‌بخش‌ترین امید حیاتم را در اختیار گذاشتى خدایا من کوچکم ضعیفم ناچیزیم پر کاهى در مقابل طوفان‌ها هستم به من دیده عبرت ده تا ناچیزى خود را ببینم و عظمت و جلال تو را به درستى تشریح کنم.

در پایان از مادر گرامی‌ام که این همه زحمت و شب‌نخوابى براى من کرده تا به این سن رسیده‌ام حلالیت می‌خواهم و امیدوارم خداوند صبرت دهد، و از پدرم هم مى‌خواهم مرا حلال کند، چون نتوانسته‌ام حق فرزندى را نسبت به شما ادا کنم و از برادران عزیزم و خواهران گرامی‌ام می‌خواهم پیرو سخنان امام باشید و از دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم. التماس دعا»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار