اکران مستند «سایه نابودی» در مشهد

مستند «سایه نابودی» روایتی از عملیات بزرگ لشکر فاطمیون در دیرالزور که منجر به پایان سیطره داعش در سوریه شد جمعه پانزدهم بهمن در مشهد اکران می‌شود.
کد خبر: ۵۰۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 03February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مستند «سایه نابودی» روایتی از عملیات بزرگ لشکر فاطمیون در دیرالزور که منجر به پایان سیطره داعش در سوریه شد جمعه پانزدهم بهمن‌ ساعت 10 صبح در سالن شماره چهار پردیس سینمایی هویزه واقع در خیابان دانشگاه اکران عمومی می‌شود.

رشادت‌ها و سلحشوری‌‌های رزمندگان جبهه مقاومت به‌خصوص لشکر فاطمیون در قالب اکران عمومی فیلم‌های سینمایی و مستند در جمعه‌های هر هفته در پردیس سینمایی هویزه مشهد روی پرده می‌رود. این ایده از سوی مرکز رسانه فاطمیون و پایگاه مقاومت بسیج شهدای فاطمیون با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه اجرا می‌شود.

در مستند «سایه نابودی» سختی نبرد، دشواری پاکسازی، خطر و هیجان فوق‌العاده جنگ را در پلان‌های مختلف به راحتی می‌توان احساس کرد.

مستند «سایه نابودی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ساسان فلاح‌فر، تصویربرداری سجاد بخشی، سیدرضا صابری، محمد جعفری و حسن خالقی و نویسندگی مهدی نعمت اللهی در قاب دوربین قرار گرفته است.

در نخستین جمعه از بهمن ماه مستند «تا آخرین نفس» که روایتی از سردار شهید «سیداحمد قریشی» از فرماندهان ارشد فاطمیون است، به‌عنوان نخستین مستند در اکران عمومی به صورت رایگان در پردیس سینمایی هویزه مشهد روی پرده رفت در دومین جمعه این ماه نیز مستند «جنگ، دوربین، من» اکران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار