مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

کار برای شهدا، خستگی ندارد

سردار مرادحاجتی گفت: هر وقت صادقانه و برای رضای خدا کار کردیم، نتیجه مطلوب گرفتیم و هر وقت خودمان را اسیر حاشیه‌ها و موانع نمودیم از قافله عقب افتادیم و البته نباید فراموش کنیم که کار برای شهدا به هیچ عنوان عقب ماندگی و خستگی نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ - 01February 2022

کار برای شهدا، خستگی نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در مراسمی از مسئولین کمیته‎های هفت‌گانه و اعضا دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در اهواز تجلیل کرد.

وی در این مراسم خروجی جشنواره را با توجه به زمان اندک تغییر محل میزبانی از منطقه آزاد اروند به اهواز، مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر حضور جهادی شما عزیزان خادم حوزه دفاع مقدس نبود، این رخداد بزرگ فرهنگی و هنری با این کیفیت انجام نمی شد.

سردار مرادحاجتی گفت: هر وقت صادقانه و برای رضای خدا کار کردیم، نتیجه مطلوب گرفتیم و هر وقت خودمان را اسیر حاشیه ها و موانع نمودیم از قافله عقب افتادیم و البته نباید فراموش کنیم که کار برای شهدا به هیچ عنوان عقب ماندگی و خستگی نخواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: باید این کمیته ها و این چارت سازمانی دبیرخانه به صورت دائمی و برای جشنواره های بعدی نیز فعال باشند و کار را به روزهای آخر نسپرند ضمن اینکه نقطه نظر همه شما برای بهبود میزبانی های آینده می تواند ما را در برگزاری هر چه بهتر دوره های بعد کمک کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایا و لوح سپاس از مدیران کمیته های مختلف و عوامل اجرایی آئین اختتامیه سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» که در 29 دی ماه در اهواز برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار