کارشناس مسائل خاورمیانه:

جهان اسلام پس از شهادت سردار سلیمانی مصمم به انتقام هستند

«قنادباشی» گفت: پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان آنها، جهان اسلام در صدد انتقام از آمریکا و رژیم صهیونیستی برآمدند.
کد خبر: ۴۹۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۷ - 12January 2022

شهید سلیمانی موفقیت های بسیاری برای تأمین منافع ایران اسلامی کسب کرد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «سید جعفر قنادباشی» کارشناس مسائل خاورمیانه با تأکید بر اینکه غربی‌ها در موضوع شهادت سپهبد شهید سلیمانی دچار اشتباه بسیار بزرگی شدند و واکنش‌ها نسبت به این اقدام سالیان متمادی متوجه قدرت‌های استعماری خواهد بود، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم، ابومهدی المهندس و همراهان آنها که مهمان عراقی‌‎ها بودند، به طور شگفت انگیزی به نفع مقاومت تمام شد و این مسئله موجب شد تا نیروهای تازه‌ای به عرصه مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکایی و صهیونیستی وارد شوند.

 کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی موجب شد که تمامی صحنه‌های جنگ ایران و عراق، خون‌های ریخته شده در جنگ تحمیلی و غیره در عرصه افکار عمومی قرار گیرند و تلاش‌های مجاهدانه‌ای برای از بین بردن داعش، یادآوری شود. شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که تمامی شعارهای آمریکایی ها که مدعی مقابله با تروریست هستند، ادعای نادرست و دروغ است.

قنادباشی بیان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان آنها، جهان اسلام در صدد انتقام از آمریکا و رژیم صهیونیستی برآمدند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مکتب است عنوان کرد: مبارزه او با دشمن در عرصه نظامی الگو بود و همچنین رفتار شخصی ایشان، مطالعه کردن، رفتار با خانواده و برخورد شهید سلیمانی در عرصه های دیگر نیز برای ما الگو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها