نماینده مردم در مجلس:

آمریکایی‌ها باید همه تحریم‌ها را لغو کنند

رضازاده گفت: بدون شک رفع تحریم باید یکجا باشد، زیرا موضوعی که از سوی آمریکایی‌ها مبنی بر رفع گام به گام مطرح شده صرفاً برای خرید زمان و فرصت سوزی است.
کد خبر: ۴۹۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 09January 2022

آمریکایی‌ها باید همه تحریم‌ها را لغو کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص برخی اظهارنظر‌های کشور‌های غربی مبنی بر وجود ضرب‌الاجل برای پرداختن به برجام، اظهار داشت: دیدگاه‌ها نسبت به احیای توافقنامه خوش بینانه است، از این‌رو بهتر است غربی‌ها با اقدامات نسنجیده این نگاه را تغییر ندهند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی‌ها متوجه شدند ایران از مواضع خودش کوتاه نخواهد آمد، زیرا منافع ملی در میان است، اظهار کرد: در واقع خواسته‌های کشورمان در برجام به‌حق و قانونی است و غربی‌ها خصوصاً آمریکایی‌ها باید با آن کنار بیایند.

وی ادامه داد: فروش نفت، رفع تحریم‌های اقتصادی و بانکی و ... از جمله مسائلی است که باید مورد توجه غربی‌ها باشد و موضوعی غیر از این قابل پذیرش نیست.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک رفع تحریم باید یکجا باشد، زیرا موضوعی که از سوی آمریکایی‌ها مبنی بر رفع گام به گام مطرح شده صرفاً برای خرید زمان و فرصت سوزی است. بر این اساس باید تاکید کرد تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا باید یکجا برداشته شود و نهایتاً مورد راستی آزمایی قرار بگیرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها