شهید صفی‌خانی: نماز و عبادت را فراموش نکنید

شهید مجید صفی‌خانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از پدر و مادرم تقاضا دارم که پس از نائل آمدن من به درجه رفیع شهادت هیچگونه ناراحتی نداشته باشند، از برادران عزیزم تقاضا دارم که نماز و عبادت را فراموش نکند.»
کد خبر: ۴۹۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ - 03January 2022

به گزارش گروه سشهید صفی‌خانی: نماز و عبادت را فراموش نکنیدایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید مجیدصفی خانی

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا هدایتم کن، زیرا می‌دانم گمراهی بلای خطرناکی است، خدایا مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات بده تا حقایق وجود را ببینم و جمال زیبایی تو را مشاهده کنم.‌ای خدای مستضعفین، این زندگی دنیایی را در راه حق فدا می‌کنم و این را درک کرده ام که حق، پیروز است و ما هم بخاطر خدا و حق می‌جنگیم پس‌ای برادران: گر مرد رهی میان خون باید رفت، گام هایت را در زمین میخکوب کن یعنی با روحی بی هراس و جانی بی وحشت و سرشار از ثبات ریشه دار و اصیل شجاع و بی پروا و بی باک مقاومت کن که این خصلت درخت پاک و شجره طیبه و جان زیمن با شاخ و برگی بر آسمان بزرگ.

از زینت‌های دنیا، فرزندانت، دارایی ات، خانه و کاشانه ات، پدر و مادرت و دوست و آشنایت و از همه مهمتر از حیات خودت از همه رنگ‌ها و نیرنگ ها، از همه زرق و برق ها، از همه دارائی‌های زندگی چشم بردوز که این جهاد و کمال مبارزه راه حق است.

از پدر و مادرم تقاضا دارم که پس از نائل آمدن من به درجه رفیع شهادت هیچگونه ناراحتی نداشته باشند، از برادران عزیزم تقاضا دارم که نماز و عبادت را فراموش نکند.

والسلام - به امید پیروزی حق»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار