استقبال همزمان شهدای گمنام در «آمل» و «فریدونکنار»/ باران هم مردم را متوقف نکرد

مردم شهیدپرور شهرهای آمل و فریدونکنار صبح امروز زیر باران رحمت الهی از کاروان‌های شهدای گمنام استقبال کردند.
کد خبر: ۴۹۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ - 03January 2022

تشییع همزمان شهدای گمنام در «آمل» و «بابل»/ باران هم مانع حضور مردم نشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، کاروان حامل پیکر مطهر 6 شهید گمنام که از جمعه دهم دی وارد استان مازندران شد، طبق برنامه‌ریزی‌های ستاد استقبال، تشییع و تدفین شهدای در استان، در قالب دو کاروان در دو محور از شنبه یازدهم دی به حرکت درآمد.

این کاروان عاشورایی که هر کدام از آن پیکرهای مطهر سه شهید گمنام را حمل می‌کند، در روزهای گذشته در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، کلاردشت، عباس آباد، نور، نوشهر، چالوس و محمودآباد حضور یافت و مردم شهیدپرور و قدرشناس با آرمان‌های این شهدا تجدید بیعت کردند.

مراسم استقبال، تشییع و وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام در شهرهای ذکر شده باشکوه خاصی برگزار شد و همچنین با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید «سلیمانی» و یادواره‌های شهدا، این مراسم نیز در نقاط مختلف استان با حضور شهدای گمنام متبرک شد.

صبح امروز نیز مردم شهرهای آمل و فریدونکنار میزبان کاروان شهدای گمنام بودند و حال و هوای خاصی در این شهرستان‌ها بوجود آمد و شاهد نمایشی از عشق و ارادت مردان سرزمین علوی در استقبال، تشییع و وداع با شهدای گمنام بودیم.

مردم این شهرستان‌ها که زیر بارش باران رحمت الهی خود را به کاروان‌ها رساندند، پیکر شهدای گمنام را در آغوش کشیدند و در کوچه و خیابان‌های شهر تشییع کردند.

مقصد بعدی کاروان شهدای گمنام بعداز ظهر امروز در شهرستان‌های سیمرغ و بابل است و قرار است عصر امروز پیکر مطهر دو تن از این شهدا جهت حضور در مراسم استانی دومین سالگرد سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به مصلای امام خمینی (ره) ساری منتقل شود.

برنامه کاروان شهدای گمنام در چهارمین روز حضورشان در استان و در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)، قائمشهر، گلوگاه، زیراب و شیرگاه خواهد بود.

همچنین مراسم شب وداع با پیکر شهدای گمنام شامگاه چهارشنبه پانزدهم دی در ساری، نکا، بهشهر و جویبار برگزار می‌شود و مراسم تشییع استانی نیز در روز پنجشنبه شانزدهم دی در مرکز استان مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار