پیام رهبر انصارالله یمن به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی ضمن تبریک حلول عید سعید فطر به ملت یمن، بر افزایش تلاش‌ها برای سرکوب متجاوزان به عدن تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ - 17July 2015

پیام رهبر انصارالله یمن به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در پیامی ضمن تبریک حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر به ملت یمن بر ادامه تلاشها برای سرکوب متجاوزان به عدن تاکید کرد.

وی افزود: باید از کشور در برابر اشغالگران حمایت کرد، و نباید در مقابله با متجاوزان و دشمنان و جنایتکارانی که نشان دادند چگونه خون این ملت یمن برایشان کم بها و کم ارزش است، کوتاهی کرد.

وی افزود: ملت یمن در طول ماه مبارک رمضان بهترین درسها را در صبر و بخشندگی فرا گرفته است، و در این ماه در مبارزه با دشمن سعودی و آمریکایی به خداوند توکل کرد. ملت یمن با دشمنی مواجه بودند که  در این ماه مبارک از انجام هیچ فعل حرام و ممنوعی در حق آنها کوتاهی نکرد و شنیع ترین جنایات ممکن را مرتکب شد. مردم یمن روزها و شبهای ماه مبارک رمضان را با جنایات سعودیها سپری کردند.

رهبر انصارالله در بخش دیگری از این پیام گفت: آنچه از ابتدای تجاوز سعودی به یمن بر سر مردم آمده است، ثابت میکند که ما با چه دشمن بیگانه بی رحم و با چه مزدورانی رو به رو هستیم. مزدورانی که ملت و میهن را به بهایی ناچیز فروختند، و به ملت یمن خیانت کردند.

وی در ادامه بر لزوم مقابله با شر دشمنان تاکید کرد و گفت: امروزه به دلیل احساس مسئولیت و به دلیل مسئولیت دینی در برابر پروردگار متعال و مسئولیت ملی دفاع از میهن، مردم یمن  بیش از هر زمان دیگری به دفاع از آزادی و استقلال خود توجه کنند.عزت و سربلندی این ملت در گرو توکل به خداوند است.

الحوثی در پایان سخنانش تاکید کرد: اکنون ملت یمن پیروزیهایی را به دست آورده و دشمنی و توطئه دشمنان را از یمن دور ساخته است. با توجه به حجم هجمه دشمنان، این پیروزیهای به دست آمده نشان میدهد، این ملت تا چه اندازه به خداوند متعال توکل داشته اند. مردم یمن باید به این یقین برسند که با توکل بر خداوند متعال و عمل به وظایف خود، به خواست پروردگار پیروز خواهند بود، و عاقبت و سرانجام کار به سود متقیان است. از پروردگار منان میخواهم شهدای ما را قرین رحمت خود قرار داده و زخمیان ما را شفا عنایت کند، و پیروزی و فرج را نصیب ملت یمن گرداند. پروردگار متعال دعا را اجابت میفرماید.

کمیته انقلابی عالی یمن نیز حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم یمن و ارتش و نیروهای امنیتی این کشور تبریک گفت.

این کمیته اعلام کرد: این مناسبت فرخنده در حالی فرا میرسد که این روزها مردم یمن شاهد ادامه تجاوز به خاک کشور خود میباشند، و با تحریم های ظالمانهای رو به رو هستند. مردم یمن همواره در برابر طاغوتیان و مستکبران ایستادگی خواهند کرد.

کمیته انقلابی یمن از مردم این کشور خواست که به این ایستادگی ملی ادامه داده و منافع عالیه ملی را سرلوحه عمل خود قرار دهند، و برای سازندگی یمنی جدید خود را آماده سازند.

این کمیته همچنین از ایستادگی و شجاعت و پایمردی قهرمانان در ارتش و کمیتههای مردمی یمن تجلیل به عمل آورد.

ارتش یمن و کمیته های مردمی در ادامه پیشرویهای خود خسارات سنگینی به اعضای گروه تروریستی القاعده در اطراف فرودگاه بینالمللی عدن وارد آورده و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها