بزرگداشت آیت‌الله «مصباح یزدی» در «بهاباد» برگزار شد

بزرگداشت آیت‌الله «محمدتقی مصباح یزدی» در مسجد «انقلاب» شهرستان «بهاباد» برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ - 02January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، بزرگداشت آیت‌الله «محمدتقی مصباح یزدی» در مسجد «انقلاب» شهرستان بهاباد برگزار شد.

حجت الاسلام «بشکانی» امام جمعه بهاباد باب یان اینکه آیت الله مصباح یزدی دارای شخصیتی بصیر و عالمی اثرگذار بود که جریان فتنه‌گر را به خوبی می‌شناخت اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی عالمی که قلم، زبان و حکمتش شمشیر بود و همواره یار و پشتیبانی مستحکم برای انقلاب و ولایت به شمار می‌آمد.

وی افزود: آیت الله مصباح یزدی در تحلیل مسائل نابغه بود و قدرت تحلیلی فوق العاده‌ای داشت و در حوزه فلسفی واقعا یک فیلسوف بود و نه فقط یک فلسفه دان.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه آیت الله مصباح پرورش یافته «علامه طباطبایی» و حضرت آیت الله «بهجت» بود چرا که نظر فلسفی و اخلاقی و اصول و... به درجه عالی رسیده بود افزود: آیت الله مصباح پرورش یافته علامه طباطبایی و حضرت آیت الله بهجت بود.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی، مبنای ولایت فقیه را از بن جان پذیرفته بود و با تمام وجودش به رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ورزید، گفت: این عالم ربانی در طول عمر با برکت خود هم در عرصه قلم بر تبیین مبانی ولاقیه پرداخت و هم در عرصه علم شاگردانی ولایت مدار پرورش داد.

حجت الاسلام بشکانی با بیان اینکه مجاهدت‌های آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی در دفاع از انقلاب و ساحت ولایت فقیه و نقش برجسته ایشان در تبیین اندیشه و معارف دینی و پرورش شاگردان برجسته مثال‌زدنی و ماندگار است اضافه کرد: آن بزرگوار یار راستین و عمار رهبر انقلاب در حوزه‌های علمیه بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار