رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

فراخوان دشمن در اغتشاش اصفهان برای جلوگیری از انتقال آب به یزد

جلال زاده گفت: در اغتشاشات اصفهان دشمن می‌خواست با فراخوانی که انجام داده بود مانع از انتقال آب شرب به یزد شود که یگان ویژه وارد عمل شد و خوش درخشید.
کد خبر: ۴۹۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 01January 2022

فراخوان دشمن در اغتشاش اصفهان برای جلوگیری از انتقال آب به یزدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان تحریم و تهدید شده از سوی استکبار جهانی اظهار داشت: ما با جمع یگان ویژه آشنا هستیم، زمانی که در آذربایجان غربی خدمت می‌کردم از نزدیک با فعالیت‌ها و تلاش‌های یگان ویژه آشنا بوده و قدردان مجاهدت و تلاشگری و البته مظلومیت یگان ویژه هستیم.

جلال‌زاده به عملکرد یگان ویژه در برابر تجمعات و سوء استفاده های‌ دشمن پرداخت و گفت: در اغتشاشات بنزین ۹۸، در تجمعات ۹۶ و حتی در اغتشاشات اصفهان که اول آرامش حاکم بود و بعداً با توجه به فراخوانی که اعلام شد نیاز شد که نظام وارد عمل شود، دشمنان می‌خواستند که خط لوله آب را سوراخ کرده تا آب شرب به مردم یزد نرسد که یگان ویژه وارد عمل شد و اجازه سوء استفاده به آن‌ها نداد.

وی افزود:استقرار نیرو‌های یگان ویژه در تهران و شهرستان‌ها ضریب امنیت را بالا می‌رود و این که یگان ویژه در لیست تحریم‌ها قرار گرفت این بود که دشمن به هدف خود نرسیدند چرا که یگان ویژه در انجام مأموریت‌های محوله موفق بودند و دشمن با تحریم‌ها می‌خواهد به یگان ویژه آسیب وارد کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در یگان ویژه هم اکثر تجهیزات تولید داخل است و وابستگی به خارج از کشور ندارند خاطرنشان کرد: قرار است به زودی یک دادگاه مردمی برای اقدامات ضد بشری و ضد انسانی که از سمت انگلیس و دیگر کشور‌های متخاصم بر علیه ایران وضع می‌شود؛ تشکیل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار