نماینده مردم در مجلس:

سفر‌های استانی رئیس‌جمهور باعث ایجاد امید در میان مردم می‌شود

نخعی گفت: سفر‌های استانی رئیس‌ جمهور باعث آشنایی بیشتر مسئولان ارشد اجرایی کشور با مشکلات مردم می‌شود و باعث می‌شود تا بتوانند تصمیمات دقیق‌تری را برای رفع مشکلات مردم اتخاذ کنند.
کد خبر: ۴۹۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ - 31December 2021

سفر‌های استانی رئیس‌جمهور باعث ایجاد امید در میان مردم می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مصطفی نخعی» نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی  با اشاره به سفر‌های استانی رئیس‌ جمهور، اظهار داشت: سفر‌های استانی رئیس‌جمهور و اعضای کابینه باعث می‌شود تا مقامات ارشد اجرایی کشور از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و درک این مشکلات برای آن‌ها ملموس‌تر می‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر این سفر‌ها باعث ایجاد امید در میان مردم می‌شود و مردم وقتی می‌بینند که عالی‌ترین مقامات اجرایی کشور در میان آن‌ها حاضر می‌شوند و مسائل و مشکلات آن‌ها را می‌بینند و می‌شنوند امیدواری بیشتری پیدا می‌کنند.

نخعی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در مورود سفر‌های استانی رئیس‌ جمهور قابل ذکر است این است که تصمیماتی که در جریان سفر‌های استانی برای حل مشکلات مردم اتخاذ و یا قول‌هایی که در این سفر‌ها داده می‌شود با یک نگاه راهبردی و یک نگاه کلان و با توجه به اسناد بالادستی باشد.

وی افزود: در تصمیمات متخذه در سفر‌های استانی باید کار به گونه‌ای باشد همچون قانون برنامه سیاست‌های کلی نظام و... این تصمیمات اتخاذ شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار