رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

تنها راه مقابله با دسیسه‌های دشمن وحدت و ولایتمداری است

«جمالی» گفت: دشمن حتی لحظه‌ای از ایجاد فتنه در ایران اسلامی دست بر نمی‌دارد و تنها راه مقابله با این دسیسه‌ها وحدت، همدلی و ولایتمداری است.
کد خبر: ۴۹۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ - 26December 2021

تنها راه مقابله با دسیسه‌های دشمن وحدت و ولایتمداری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر حماسه 9 دی ماه را با ارزش‌ترین اقدام ملت ایران در مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: حماسه 9 دی از صحنه‌های بسیار مهم حضور ملت ایران در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان را فاش کردند گفت: توطئه‌های استکبار جهانی در حمایت از فتنه‌گران، علیه نظام اسلامی با هوشیاری خنثی و نقش بر آب شد.

این مسئول 9 دی را نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران خواند و خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت و مردم با ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

جمالی افزود: دشمن حتی لحظه‌ای از ایجاد فتنه در ایران اسلامی دست بر نمی‌دارد و تنها راه مقابله با این دسیسه‌ها وحدت، همدلی و ولایتمداری است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب برای تمام عرصه‌ها خط مشی تعیین کرده و باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش جهادی و انقلابی شود گفت: برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف استان بوشهر در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها