فرمانده سپاه امام رضا (ع):

شهدا الگوی جوانان در تبعیت از امامین انقلاب هستند

سردار «غیاثی» گفت: امروز جوانان ایران اسلامی با تأسی از شهید سلیمانی‌ها، در تبعیت از امامین انقلاب در مسیر شهدای والامقام گام بردارند.
کد خبر: ۴۹۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ - 23December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جشنواره «حضرت علی‌اکبر (ع) جوان سرباز» استان خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امروز ایران اسلامی سلحشورترین افراد روی این کره خاکی‌ هستند که شهید حاج قاسم سلیمانی به آنان اعتماد، اعتقاد و ایمان راسخ داشت.

وی افزود: جشنواره «جوان سرباز» در نیروهای مسلح متبرک به نام مبارک حضرت علی‌اکبر (ع) است که به جوانان عزیز توصیه می‌کنم به بهانه این جشنواره نسبت به زندگی فرزند برومند امام حسین (ع) و اولین شهید واقعه کربلا مطالعه داشته و به آن حضرت تأسی کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: حضرت علی‌اکبر (ع) به جهت سیرت و خلق‌وخو شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم (ص) بودند و شجاعت و رزمندگی را به‌عنوان یک میراث از جد بزرگوارشان حضرت علی (ع) آموخته بودند.

غیاثی فلسفه برگزاری جشنواره‌هایی همچون جوان سرباز را پیدایش و تبلور استعدادها و نبوغ جوانان در طول مدت خدمت مقدس سربازی برشمرد و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور مجاهدانه و مخلصانه جوانان مؤمن و انقلابی در میدان‌هایی نظیر سازندگی، علمی، جهادی، خدمت‌رسانی، مقابله با کرونا و کمک‌های مؤمنانه که ضرورت نظام و انقلاب بوده و هست تبلور یافته است.

وی خاطرنشان کرد: همۀ اقداماتی که جوانان کشورمان همراه با اخلاص و تلاش انجام داده‌اند در راستای نهضت جهانی انتظار حضرت ولی‌عصر (عج) است که می‌تواند جوانان ما را در عرصه‌های مختلف آب‌دیده‌تر کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه گفت: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این هست که یک شخصیت جهانی و بین‌المللی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد روی سنگ‌قبر من بنویسد «سرباز قاسم سلیمانی» و ایشان همیشه نسبت به جوانان و سربازان نقش پدری را ایفا می‌کرد.

غیاثی اعتماد، اعتقاد و ایمان راسخ در سپردن پست‌های مسئولیتی مهم به جوانان و استفاده از همۀ ظرفیت و پتانسیل آنان را از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: توصیۀ همیشگی این شهید بزرگوار این بود همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس به ما جوان‌ها اعتماد شد، آلان هم باید در همه عرصه‌ها به نیروهای جوان اعتماد کرد تا بتوانند نقش خود را در راستای توسعه و آبادانی نظام اسلامی به خوبی ایفا کنند.

وی در پایان تأکید کرد: امروز جوانان ما با تأسی از شهید سلیمانی‌ها، در تبعیت از امامین انقلاب در مسیر شهدای والامقام گام بردارند.

در این مراسم از ۲۷ نفر از کارکنان وظیفه سپاه امام رضا (ع) تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها