رئیس رسانه ملی:

«سردار سلیمانی» مکتبی است که ادامه دارد/ خود را تابع و سرباز سردار می‌دانیم

جبلی با تاکید براینکه سردار سلیمانی مکتبی است که ادامه دارد، گفت: ما هم باید خود را تابع و سرباز سردار شهید بدانیم. چون او یک فرد نیست، حتی یک شهید صرف هم نیست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مکتب مستمری است که ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 21December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس رسانه ملی در آیین افتتاح رادیو مقاومت با اشاره به راه‌اندازی این شبکه رادیویی اظهار داشت: این رادیو برای تبرک جستن به شهدای مقاومت است. اگر خداوند بزرگ به ما توفیق دهد، به عنوان دوستان آن‌ها و به عنوان کسانی که می‌خواهیم به آن‌ها اقتدا کنیم، رسانه ملی را به نام‌شان متبرک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مقاومتی که از اصحاب سیدالشهدا تا یمن و سوریه و حتی شهدای مدافع حریم سلامت در دو سال گذشته را در بر می‌گیرد و برای همه این شهدا آرزوی بهشت برین را داریم.

جبلی تصریح کرد: یک اقدام پربرکت و درست و صحیح توسط دوستان در رادیو بنا نهاده شده است و آن اینکه رادیو مقاومت را در ایامی که عطر شهادت را در جامعه استشمام می‌شود، راه اندازی می‌کنند.

رییس صداوسیما عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی شهید عزیز، بهترین نماد برای مقاومت مجاهدین و مقاومین در دنیاست. تمام رهبران مقاومت برای حاج قاسم اشک ریختند و ذیل پرچم او مبارزه کردند. فاطمیون، زینبیون و تمام عناصر سرافراز مقاومت به نوعی خود را سرافراز و تحت فرمان او می‌دانستند. ما هم باید خود را تابع و سرباز سردار شهید بدانیم. چون او یک فرد نیست، حتی یک شهید صرف هم نیست و به تعبیر رهبر انقلاب مکتب مستمری است که ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به نقل قولی از سردار شهید سلیمانی ادامه داد: شهدا با چشم نگران مراقب ما و منتظر ما هستند که آیا در این مسیر به آنها رسیده‌ایم یا خیر. سردار سلیمانی هم امروز از جمله این شهداست. امیدواریم این گام‌های کوچک ما و راه‌اندازی رادیو مقاومت ما را به مقصدی که شهدا برای ما تعیین کرده‌اند برساند.

جبلی افزود: ما با گرامیداشت یاد این شهید به چه نقطه‌ای می‌خواهیم برسیم؟ آیا ما سردار را صرفاً به عنوان یک فرمانده محبوب، ذخیره و سرمایه بزرگ برای کشور و جهان فرض می‌کنیم که دست ظالم او را از ما گرفت؟ یا دنبال چیز دیگری هستیم؟ اگر او را فقط نمونه‌ای در عالم فرض کنیم و او را مکتب ندانیم، نتیجه‌اش این است که فقط حسرت می‌خوریم. این در حالی است که وجود سردار سلیمانی، سراسر راه و مکتب و حرکت است. او مکتبی است که ادامه دارد. اگر امروز جنایتکاران متجاوز آمریکایی را می‌بینیم که در افغانستان و عراق فرار می‌کنند و به کشور خود برمی‌گردند این ذلت و حقارت را شاهد نبودیم مگر اینکه آن را از آثار خون پربرکت شهید مقاومت بدانیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار