مدیر موسسه امام خمینی (ره):

نقش رسانه‌ها در پیشرفت نظام اسلامی مهم و حساس است

حجت‌الاسلام «رجبی» گفت: نظام اسلامی با وجود توطئه‌های بسیار، مسیر پیشرفت خود را طی می‌کند و اصحاب رسانه در این راه وظیفه‌ای مهم و حساس برعهده دارند.
کد خبر: ۴۹۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 18December 2021

نقش رسانه‌ها در پیشرفت نظام اسلامی مهم و حساس استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمود رجبی» مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) امروز در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان قم در این موسسه اظهار داشت: هر مطلبی که با نیت تقویت اسلام و انقلاب بیان می‌شود، رنگ خدایی به خود می‌گیرد و عبادت است.

وی با بیان این که برای موفقیت در رساندن پیام دین، ابتدا باید وظیفه خود را بشناسیم، تاکید کرد: مطالبی که در رسانه‌ها بیان می‌شود برای تاثیرگذاری هرچه‌بیشتر باید علاوه بر نیت پاک، به صورت شایسته عرضه گردد.

رجبی ادامه داد: زمانی که ما با توکل بر خداوند متعال، همه تلاش خود را برای انجام درست وظیفه‌ای که برعهده داریم، به کار می‌گیریم، خداوند متعال نیز به طور حتم رحمت خویش را شامل حال ما می‌گرداند و آن کار به نتیجه مورد نظر می‌رسد.

مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با تاکید بر اهمیت توکل و توسل در انجام کار‌های رسانه‌ای، گفت: در همین رابطه اگر یک خبر با نیت رضای خدا تهیه و منتشر شود، نتیجه لازم را در جامعه خواهد داشت.

وی بیان کرد: نظام اسلامی با وجود توطئه‌های بسیاری که دشمنان انجام می‌دهند، مسیر پیشرفت خود را طی می‌کند و خبرنگاران در این راه وظیفه‌ای مهم و حساس برعهده دارند که باید شکرگزار آن باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار