رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی/ اجرای ۱۲۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در کشور

بختیاری گفت: با همکاری سازمان بسیج سازندگی، ۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 16December 2021

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی/ اجرای ۱۲۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پیش از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه نشست «هم‌اندیشی با مسئولین و مدیران بسیج سازندگی سپاه‌های استان‌های کشور» در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بسیج در حل بحران‌ها در کشور، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم با حضور بسیج در جبهه و اتکای به اسلام و قرآن در برابر صدامی که همه دنیا از او حمایت می‌کردند، پیروز شدیم.

وی با بیان این‌که در گام دوم انقلاب نیاز به حضور در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی داریم، ادامه داد: در این میدان بسیجیان خود را خادم مردم می‌دانند، با اخلاص در میدان حضور دارند و کمبودها مانع آنان نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این‌که با همکاری بسیج سازندگی، ۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی طی دو سال برای محرومین تحت پوشش کمیته امداد ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: با این کار، نه تنها مهاجرت از روستا به شهر متوقف می‌شود بلکه شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها خواهیم بود.

وی به ایجاد ۳۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال، ایجاد حدود ۵۰۰ هزار شغل به این مجموعه ابلاغ شده که مقدمات اجرایی شدن آن آغاز شده است.

بختیاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه اجرای ۱۲۰ هزار طرح اشتغال‌زایی با وزارت جهاد کشاورزی، اضافه کرد: ظرفیت عظیمی برای اشتغال خانگی و روستایی توسط بسیج فراهم می‌شود که میدان را برای ایجاد اشتغال در همه استان‌ها باز می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار