در رزمایش سرزمین احسان صورت می‌گیرد؛

آغاز خدمت‌رسانی در مناطق محروم مرزی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

رزمایش سرزمین احسان با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام و مشارکت نیروی زمینی سپاه و با هدف شناسایی و تأمین نیازهای مناطق مرزی کشور آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 15December 2021

آغاز خدمت‌رسانی در مناطق محروم مرزی توسط ستاد اجرایی فرمان امامبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان با اعلام این خبر اظهار داشت: این رزمایش در روستاها و مناطق کم‌برخوردار مرزی سه استان کردستان، کرمانشاه و هرمزگان اجرا می‌شود و طی آن خدماتی همچون آبرسانی، اهدای بسته‌های معیشتی، خدمات درمانی و پزشکی و توزیع وسایل گرمایشی به مردم ارائه می‌شود.

جهانی در خصوص مناطق مرزی شناسایی شده گفت: تا کنون ۱۲ منطقه مرزی و بیش از یک میلیون خانواده در استان‌های کرمانشاه، کردستان و هرمزگان شناسایی شده‌اند که هدف اقدامات حمایتی این رزمایش قرار می‌گیرند.

وی افزود: با توجه به شرایط مختلف و نیازهای متفاوت مردم در این مناطق با شناسایی نیازهای هر منطقه اقدامات حمایتی از جمله تأمین آب‌شرب، اقدامات درمانی و معیشتی با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران صورت گرفته و می‌گیرد.

معاون بنیاد احسان ادامه داد: در اولین گام، با اختصاص اعتبار یک میلیارد تومان، دو هزار بسته بهداشتی، هفت هزار بسته تحصیلی، دو هزار بسته معیشتی، ۵۰۰ منبع آب و ۳۰۰ کیسه آرد در مناطق مرزی استان هرمزگان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال این رزمایش در دو استان کرمانشاه و کردستان نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 2471

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار