رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تهاجم فرهنگی خانواده‌ها را نشانه گرفته است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود خانواده‌ها را نشانه گرفته است؛ در نتیجه وظیفه ماست که هوشمندانه از حریم و فرهنگ خانواده‌ها حفاظت کنیم.
کد خبر: ۴۹۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 14December 2021

تهاجم فرهنگی خانواده‌ها را نشانه گرفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع معاونان و کارکنان این سازمان با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر شایسته، مهم‌ترین رسالت‌های مدیران را تلاش برای ارتقاء مجموعه تحت امر خود در پرتو «تحرک»، «تحول» و «تعالی» دانست و اظهار داشت: یک مدیر شایسته علاوه‌بر تلاش برای پیشرفت، باید به «تحرک منجر به تحول» و «تحول منجر به تعالی» نیز اهمیت دهد تا باعث ارتقاء جایگاه سازمانی شود.

وی با اشاره به ضرورت اشراف میدانی فرماندهی بر مسائل ریز و درشت زیر مجموعه خود، تصریح کرد: یک مدیر باید به مثابه عقربه ساعت عمل کند و مدام در صفحه و صحنه تحت امر خود بچرخد و حضور داشته باشد.

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» همچنین با تأکید بر ضرورت توجه مدیران به «تداوم برنامه‌ها»، ادامه داد:  بعضی‌ها در انجام امور پرشتاب عمل می‌کنند و در اواسط کار دیگر قادر به ادامه نیستند و آن حرارت و شور اولیه را ندارند؛ بنابراین مدیران باید در طول زمان و به‌طور مستمر و خستگی‌ناپذیر عمل کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اجرای درست سیاست‌های مورد تأیید نخبگان و خبرگان را از دیگر خصوصیات مدیران دانست و گفت: ایستادن پای این سیاست‌ها هزینه‌بر است؛ اما فایده‌های زیادی دارد و پایبندی به تصمیمات درست در ارتقاء منزلت سازمانی بسیار موثر است.

وی گفت: اجرای عدالت یکی از شاخصه های مهم در مدیریت است که اجرایی شدن آن، کاری بسیار سخت و دشوار است؛ اما اگر عدالت خردمندانه اجرایی شود، قطعا همه از آن نفع می‌برند.

حجت‌السلام «محمدحسنی» در تبیین اهمیت جایگاه خانواده، تصریح کرد: در تعالی خانواده‌ها توجه به خانواده و مسائل فرهنگی خانواده بسیار حائز اهمیت است. امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود خانواده‌ها را نشانه گرفته است؛ بنابراین وظیفه ماست که از حریم و فرهنگ خانواده‌ها حفاظت کنیم. اگر خانواده‌ها اصلاح شوند، جامعه اصلاح خواهد شد و رشد پیدا خواهد کرد.

در این مراسم درجه سرتیپ‌دومی به «سید حیدرعلی کلانتری» معاون آماد و پشتیبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و «محمدصادق سالخورده» جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار