وصیت‌نامه شهید «ایرج علیزاده تکامجانی»؛

با وجود پاسدار و بسیجی پیروزی دشمنان اسلام غیر ممکن است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «ایرج علیزاده تکامجانی» آمده است: تا وقتی که یک پاسدار و بسیجی زنده است پیروزی دشمنان اسلام بر این مرز و بوم غیر ممکن خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ - 09December 2021

با وجود پاسدار و بسیجی پیروزی دشمنان اسلام غیر ممکن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد. همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«ایرج علیزاده تکامجانی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «تنکابن» است که در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«ایرج علیزاده تکامجانی» فرزند «رحیم‌علی» پنجم مرداد ۱۳۴۵ در تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی موسیان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

اگر شهید شدم ندای تمام شهیدان و من را به تمام جهانیان برسانید. مادر جان! بعد از شنیدن خبر مرگم اشک نریز و به خواهر و برادرانم بگویید مرگ من در راه اسلام و قرآن و تمامی شهیدانی که در راه مقدس اسلام کشته شده اند بوده است.

یقین دارم که خون‌های ما ریشه ظلم را از روی زمین برخواهند کند. من از شما می‌خواهم زینب گونه باشید. برادر عزیزم! از تو می‌خواهم که از درخت تنومند اسلام محافظت کنید تا وقتی که یک پاسدار و بسیجی زنده است پیروزی دشمنان اسلام بر این مرز و بوم غیر ممکن است.

از همه شما می‌خواهم پیرو اسلام و قرآن و پیرو خط امام باشید و امام را دعا کنید. حرف شیطان‌ها را گوش نکنید که این شیطان‌ها، شما را به نابودی می‌کشاند. شهدا را فراموش نکنید، هفته‌ای یکبار هم که شده به مزارشان بروید و از آن‌ها یاد کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار