بازنشستگان، ایثارگران و خانواده شهدای «نداجا» تجلیل شدند

آیین تجلیل از بازنشستگان، ایثارگران و خانواده شهدای نداجا با حضور معاون هماهنگ‌کننده ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 01December 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین تجلیل از بازنشستگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا در ستاد نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا و تبریک روز نیروی دریایی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های دنیا از منظر امیرالمومنین علیه‌السلام این است که دنیا پیچیده و محفوف به بلاست.

تجلیل از بازنشستگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا در ستاد نداجا

وی ادامه داد: انسان‌ها در مواجهه با مصیبت‌ها و بلا‌ها متفاوتند؛ عده‌ای اهل جزع و بی‌تابی هستند و عده‌ای به یاد خدای متعال می‌افتند و کلمه‌ی استرجاع (انا لله و انا الیه راجعون) را می‌گویند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی افزود: زیباترین نگاه، نگاه اولیای الهی و مجاهدان عارف است که بر مصیبت‌های در مسیر جهاد، خدای متعال را حمد می‌کنند؛ آن‌گونه که در سجده زیارت عاشورا می‌خوانیم تمام تلاش‌ها، خستگی‌ها، فراق‌ها و مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان در پیشگاه خدای متعال، عمل صالح است و دارای پاداش است.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور سپس ضمن گرامیداشت شهدای هفتم آذر خاطرنشان کرد: عملیات «مروارید»، مروارید عملیات‌های دریایی بود که نیروی دریایی عراق را تا آخر جنگ تحمیلی، زمین‌گیر کرد.

تجلیل از بازنشستگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا در ستاد نداجا

در پایان این مراسم، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اهدای لوح تقدیر از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و بازنشستگان این نیرو تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار