توسط سرهنگ «نوری‌زاده» صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در یزد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری امروز که به مناسبت هفته بسیج در «مسجد ملااسماعیل» یزد برگزار شد برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۸۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 16November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «علی نوری‌زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری امروز که به مناسبت هفته بسیج در «مسجد ملا اسماعیل» یزد برگزار شد اظهار داشت: بسیج تمام طراحی‌هایی که برای خود در آینده دارد در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه بعد از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب بسیج در همان زمان کار خود را شروع کرده است افزود: بسیج در تحقق اهداف باید میدان دار باشد.

سرهنگ نوری زاده به چهار راهبرد اساسی که در بسیج طراحی شده است اشاره کرد و عنوان کرد: تمرکز بر بسیج جوان انقلابی، پیش برندگی، گسترش مقاومت و تقویت بسیج از جمله راهبرد‌های بسیج است.

وی افزود: برای بزرگداشت هفته بسیج در استان ضمن تاکید بر تکمیل ظرفیت‌ها و دستاورد‌ها، تدابیر مختلفی اندیشیده شده است که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه شعار محوری سال ۱۴۰۰ «بسیج پاره تن من است» انتخاب شده است به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: جلسه تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله «ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد، جشنواره «جهادگران علم و فناوری»، رزمایش «اقتدار جهادگران»، افتتاحیه پروژه‌های مهندسی سپاه، طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج توسط بسیج سازندگی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج است.

وی ادامه داد: برگزاری اجلاسیه نماز، همایش راویان بسیجی دفاع مقدس با موضوع نقش بسیج در دفاع مقدس و همایش حلقه‌ها و سرگروه‌های صالحین کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش یزد، برگزاری روز قشر بسیج طلاب و روحانیون توسط سازمان بسیج طلاب در دفتر امام جمعه و برگزاری روز قشر بسیج دانشجویی در سازمان بسیج دانشجویی در سالن تربیت معلم و افتتاح کنگره شهدای دانش آموز توسط بسیج دانش آموزی در دفتر امام جمعه روز دوشنبه اول آذر و سه شنبه دوم آذر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج اصناف با امام جمعه بخش مرکزی یزد توسط بسیج اصناف ادامه داد: برگزاری همایش نخبگان کمک به دولت اسلامی، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، همایش مربیان طرح همگام، افتتاح نمایشگاه طرح «اسوه»، همایش اقتدار بسیجیان، مجمع استادیاران و مربیان صالحین با امام جمعه استان، آیین عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری یادواره شهید سردار «رفیعیان» و شهدای «آماد و پشتیبانی» از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این هفته است.

وی افزود: حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه ها، گردهمایی اساتید بسیجی با حضور سخنران کشوری، برگزاری دعای پرفیض ندبه و سخنرانی مذهبی با موضوع «بسیج مهدویت و انتظار» توسط بسیج مداحان در امامزاده سید جعفر محمد یزد برگزار می‌شود.

سرهنگ نوری زاده بیان کرد: تمام شاخص‌ها در شهرستان‌های یزد نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار