شهید نگاهدارى: نگذارید خون شهدا پایمال شود

شهید رضا نگاهدارى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید خون شهدا پایمال شود، فقط پشتیبان انقلاب و امام باشید.»
کد خبر: ۴۸۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ - 09November 2021

شهید نگاهدارى: نگذارید خون شهدا پایمال شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید رضا نگاهدارى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بیکران به محضر حضرت ختمى مرتبت پیامبر اسلام و ائمه اطهار (ع) مخصوصاً بقیه‌الله الاعظم؛ سلام به رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران و نایب بر حق مهدى (عج) و سلام به رزمندگان اسلام و مجروحان و معلولان و خانواده معظم شهدا مفقودان و اسرا و شهدا از صدر اسلام تاکنون.

پدر گرامى می‌دانم براى بزرگ کردن من زحمات و سختی‌های بسیاری کشیده‌ای که قابل جبران نیست و شما مادر عزیزم که همیشه سلامتى من آرزوىت بوده امیدوارم حلالم کنید. از شما می‌خواهم خواهران و برادرانم را با تربیت اسلامى تحویل جامعه دهید و از بچه‌هاى من مراقبت کنید.

همسرم از شما می‌خواهم همانند زینب (س) بوده و طفلان مرا با قرآن و احکام اسلامى آشنا کنید. صبور باشید که خداوند به صابران پاداشى بس عظیم عنایت مى‌کند.

خواهرانم حجاب اسلامى را رعایت کنید، زیرا حجاب زینت زنان است و شما با حجابتان مى‌توانید دشمن را بیشتر نابود کنید.

از همسر و مادر و خواهرانم مى‌خواهم در تشییع جنازه من گریه نکنید و به همه نشان دهید که تحمل مصیبت را دارید و همه این را مى‌دانیم که خدا ما را آفریده و یک روز هم مى‌برد و همه تقدیر الهى است.

من خودم این راه را انتخاب کرده و از اینکه تا کنون توفیق آمدن به جبهه را نداشته‌ام بسیار متأسفم ولى در همین بار اول مى‌دانم که شهید می‌شوم ان‌شاءالله.

پیرو و یاور امام عزیز باشید و هیچگاه صحنه انقلاب را خالى نکنید، چون سستى و رخوت در شما باعث سقوط اسلام و جمهورى اسلامى مى‌شود، در کارهایتان همیشه خدا را ناظر بر اعمالتان ببینید و براى مال دنیا نق نزنید و طورى باشید منافقین ناامید شوند و دیگران از شما درس بگیرند، زیرا مادیات زودگذر است.‌ای مردم از شما مى‌خواهم که اسلحه من و دیگر همرزمانم را بردارید و راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید خون شهدا پایمال شود فقط پشتیبان انقلاب و امام باشید و جبهه‌ها را ترک نکنید دعاگوى امام و رزمندگان اسلام باشید و به جبهه بشتابید، چون جبهه دانشگاه عشق است و استاد دانشگاه امام حسین (ع) است.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار