مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلای مازندران:

«بسیج» یار دلسوز دولت‌هاست

«شعبانی» گفت: بسیج به عنوان یار، کمک کار، همراه و دلسوز در رسیدن به موفقیت‌های پیش روی دولت‌هاست.
کد خبر: ۴۸۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 08November 2021

بسیج، همراه دولت‌ها در رسیدن به موفقیت‌هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلای مازندران صبح امروز در دیدار با «عبدالجواد توحیدی مقدم» فرماندار نکا ضمن تبیین اعتقاد و ایمان به بسیج اظهار داشت: شاکله بسیج ایمان سرشار به ذات الهی است و بسیجیان عزیز خداوند را بر تمامی اعمال و رفتار خود ناظر می‌دانند.

وی افزود: اعتقاد به بسیج اعتقاد به اصل انقلاب و اندیشه ناب امام عزیز است که وظیفه آن حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

شعبانی بیان داشت: آنانی که بسیج را مزاحم خود می‌دانند به دنبال پیاده کردن اهداف لیبرالی، غربی و افکار فاسد خود هستند که بایستی ریشه آنان را از مسئولیت در نظام اسلامی خشکاند.

این مسئول ادامه داد: فلسفه وجودی بسیج در دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و اقشار مختلف بر اساس فلسفه وجودی شکل‌گیری انقلاب اسلامی در مسیر تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی در تمامی ابعاد و لایه‌های اجتماعی است.

شعبانی خاطرنشان کرد: افکار نجس سیاسی تصمیم‌ها را نجس، اقدامات را نجس و عملکردی همراه با نجاست به همراه خود دارد که با اصل طیب و پاک بودن انقلاب و فرهنگ و اندیشه بسیج در تضاد است.

وی عنوان کرد: بسیج به عنوان یار، کمک کار، همراه و دلسوز در رسیدن به موفقیت‌های پیش روی دولت‌هاست و نپذیرفتن این امر توسط هر کسی نشان‌دهنده نهایت کینه‌توزی و نفاق او نسبت به این تفکر و شجره طیبه است.

«عبدالجواد توحیدی مقدم» فرماندار نکا نیز در این دیدار گفت: وحدت بین مجموعه‌های شهرستانی، تعامل و روابط حسنه با آنان با حفظ استقلال و وظایف سازمانی دستگاه‌ها باعث وحدت بین گروه‌های مردمی شده است که میوه آن امنیتی است که در شهرستان برای مردم به ارمغان آورده شده است.

توحیدی مقدم گفت: موفقیت‌های موجود شهرستانی را حاصل یک کار تیمی و هماهنگ بین دستگاه‌ها می‌دانیم که در نهایت مردم شهرستان نکا از آن بهره مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در اوج مشکلات و عدم تخصیص بودجه‌های زیربنایی و کلان در این مدت مسئولیتم حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه در بخش‌های مختلف آبادانی شهرستان نکا تخصیص یافت که از آن رقم فقط جهت توسعه آبرسانی شهرستان حدود ۳۰میلیارد تومان و برای توسعه فناوری ارتباطات در امر دکل‌های تلفن همراه و فیبر نوری حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار