شهید درختی: همیشه در سنگر اسلام باشید

شهید احمد درختی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «میشه در سنگر اسلام باشید و از قرآن و اسلام هر جا که هستید دفاع کنید، شما هستید که با صبر و استقامت‌تان دشمنان اسلام را مأیوس و به دل خواهان صفا و آرامش خواهید بخشید.»
کد خبر: ۴۸۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ - 06November 2021

شهید درختی: همیشه در سنگر اسلام باشید و از قرآن و اسلام دفاع کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «احمد درختی» فرزند «غلامعلی»، بیست و هشتم شهریور‌ سال ۱۳۴۵ در روستای خضرلو دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ پانزدهم  آبان سال ۱۳۶۴ در هورالعظیم به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید احمد درختی

«آنان که بگرویدند و آنان که هجرت کردند و جهاد کردند در راه خدا، ایشان امید دارند به رحمت خداى و خدا آمرزگار و بخشاینده است. (سوره بقره، آیه ۲۱۷)

درود فراوان بر منجى عالم بشریت، سالار شهیدان و سرور آزادگان حسین بن على (ع)، یگانه رهبر جهان و نائب بر حق امام خمینى قلب امت یاور مظلومان، دادگر نداى حق و نجات بخش مکتب انسان‌ساز، ائمه معصومین سلام الله علیهم و قرآن.

وصیت بر پدرم! شما با قلبی پر از مهر و محبت و با ایمانی راسخ مرا بزرگ کرده‌اید اینکه از اول مرا با اسلام را آشنا نمودید بی‌نهایت تشکر می‌کنم، خدا اجر شما را بدهد.
از درگاه خدا دست خالی برنمی‌گردی

مادر مهربانم! شب و روز نخوابیدی تا مرا بزرگ کرده‌ای. همیشه به من آموختن قرآن و علم را تأکید می‌کردى، بدان که از درگاه خدا دست خالی بر نمی‌گردی و تا آخر لحظه عمرم فراموش نمی‌کنم حتی در قیامت. امیدوارم شیری که به من دادی و مرا تربیت سالم کرده‌ای حلال کنى.

مادر! تو که از اول می‌گفتی‌ای کاش راه کربلا باز بشود و به زیارت برویم، ان‌شاءالله به آرزویت هرچه زودتر می‌رسی.

مادرم! جنایتکاران شرق و غرب کاری کرده‌اند که باید در این راه جان داد، مال و فرزند داد تا زیارت کربلا نمود.

مادرم! دیدار در کربلا و زیارتت قبول.

پدر، مادر، برادران و خواهرانم! امیدوارم بر من گریه نکنید، شجاعت و استقامت از خودتان نشان دهید.

وصیت بر برادرانم! همیشه در سنگر اسلام باشید و از قرآن و اسلام هر جا که هستید دفاع کنید، شما هستید که با صبر و استقامتتان دشمنان اسلام را مأیوس و به دل خواهان صفا و آرامش خواهید بخشید.
تکیه‌گاهتان اسلام باشد

وصیت بر خواهرانم! خواهر به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است. زینب گونه باشید و زینب گونه عمل کنید. تکیه‌گاهتان اسلام باشد. به احکام الهی آشنایی کامل و صبر داشته باشید که خدا با صابرین است.

پدر و مادر! از شما می‌خواهم از انقلاب و رهبر بزرگوار روی مگردانید و همیشه در تمام مراسمات مذهبی بخصوص دعای کمیل و توسل شرکت داشته باشید.

ما هنوز این رهبر را نشناخته‌ایم. بگذارید شهادت من جرقه‌ای باشد در راه شعله‌ور شدن هرچه بیشتر روشنایی این انقلاب. با گریه‌هایتان این جرقه را خاموش نکنید. نمونه باشید و افتخار کنید، تاب و تحملتان از دست نرود و قدم‌هایتان استوار باشد.
فعالانه برای اسلام کار کنید

وصیت بر دوستانم! با یکدیگر مهربان و همیشه در صف حزب‌الله باشید، همانطور که هستید. فعالانه براى اسلام کار کنید و این وظیفه من و شماست که همیشه فکر اجراى عدالت باشیم.»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ / ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار