فرمانده نیروی هوایی ارتش مطرح کرد؛

تهدید بنیان خانواده در فضای مجازی

امیر سرتیپ «واحدی» کاهش نقش خانواده به‌عنوان مرجع و از بین رفتن حریم بین فرزندان و والدین را از آسیب‌های فضای مجازی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۸۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 06November 2021

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده‌های پایگاه هوایی شهید عبدالکریمیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جمعی از کارکنان و خانواده‌های پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و تهدید بنیان خانواده اظهار داشت: گسترش فضای مجازی در رابطه فرزندان و والدین تغییراتی به وجود آورده است که می‌توان از کاهش نقش خانواده به‌عنوان مرجع، کاهش ارتباط والدین با فرزندان و از بین رفتن حریم بین فرزندان و والدین نام برد.

وی افزود: هم‌اکنون در برهه‌ای از زمان قرار داریم که باید تربیت فرزندان را در اولویت و به‌صورت مداوم و همیشگی مد نظر قرار دهیم.

فرمانده نهاجا ضمن تقدیر از خانواده‌ها برای حمایت‌های همه‌جانبه آنان از کارکنان تأکید کرد کرد: محیط خانواده باید یک کانون گرم و مملو از آرامش و رابطه اعضای خانواده با هم باید شفاف و به دور از پنهان‌کاری باشد تا اعضای خانواده بتوانند به هم اطمینان خاطر داشته باشند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار