فرمانده سپاه استان البرز:

ایران هیچ‌گاه در تقابل مستقیم با آمریکا شکست نخورده است

سردار «حیدرنیا» گفت: حافظه تاریخ گواه می‌دهد که هیچ‌گاه ایران در تقابل مستقیم با آمریکا شکست نخورده و همیشه پیروز قاطع بوده است.
کد خبر: ۴۸۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ - 04November 2021

ایران هیچ‌گاه در تقابل مستقیم با آمریکا شکست نخورده استسردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرج ضمن گرامیداشت حماسه‌های 13 آبان، با اشاره به گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: طی این سال‌ها 13 آبان همواره یادآور خاطرات استکبارستیز علیه آمریکاست. آمریکایی که جنایتکاری، خوی و خصیصه آن است و هر کجا ظالمی علیه مظلومی ظلم می کند، رد پای این جنایتکار مشاهده می‌شود.

وی 13 آبان را نماد روز استکبارستیزی دانست و گفت: امسال در این مناسبت اتفاق مبارکی به وقوع پیوست؛ روز گذشته، در آستانه 13 آبان، دلاورمردان غیور نیروی دریایی سپاه پاسداران و سربازان واقعی ولی فقیه زمان، با رشادت‌های خود، طی اقدامی شجاعانه و افتخارآمیز، آمریکای جنایتکار را به مذلت کشاندند، هیمنه پوشالی جبهه استکبار را شکستند و هژمونی آمریکا را در مقابل دیدگان همه دنیا فرو ریختند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: طی بیش از 40 سالی که ایران با آمریکا تقابل داشته، هر کجا که این جنایتکار خبیث پنجه در پنجه جوانان این مرز و بوم به‌ویژه سپاهیان و پاسداران انداخته، سیلی‌های محکمی خورده است. حافظه تاریخ گواه می‌دهد که هیچ‌گاه ایران در تقابل مستقیم با آمریکا شکست نخورده و همیشه پیروز قاطع بوده است.

سردار حیدرنیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز بیان داشت: شهید محمدحسین فهمیده افتخار استان البرز و شهر کرج، نوجوان 13 ساله‌ای بود که نارنجک به کمر بست و به مقابله با دشمن رفت و امام خمینی (ره) در تعبیر بسیار زیبایی، وی را امام امت معرفی کردند. این شهدا الگوهایی بودند که در هشت سال دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

وی عنوان کرد: به برکت آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی و هدایت‌های الهی و داهیانه امامین انقلاب، شهید فهمیده‌های بسیاری داریم که بی شک، جوانان و نوجوانان ما به تأسی از منش و مرام آن ها و همه شهدای نوجوان، در راه تحقق آرمان‌های این انقلاب همواره مستحکم و پابرجا هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نقش دانش‌آموزان و دانشجویان را در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل توصیف کرد و اظهار داشت: آن طیفی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به جنگ با دشمن رفتند، همین جوانان و نوجوانانی بودند که درس و مشق را رها کردند و درس اصلی که همان ایثار و ازخودگذشتگی است را در جبهه‌ها فراگرفتند و سرمشق دیگران شدند.

سردار حیدرنیا در پایان مطرح کرد: بیشتر فرماندهان دوران دفاع مقدس جوانانی در رنج سنی 20 تا 30 سال بودند و وقتی فرمانده‌ای جوان باشد قطعا سربازان و نیروهای او نیز جوان و نوجوان هستند؛ تعداد بسیار زیاد شهدای دانش‌آموز و دانشجویی که افتخار این نظام، انقلاب و هر کوی، بزرن، شهر و محله‌ای هستند، گواه این ادعاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار