نماینده مردم در مجلس:

افشای توطئه‌های آمریکا باید در کتاب‌های درسی گنجانده شود

شریفیان گفت: آموزش و پرورش باید نسبت به افشای اقدامات و توطئه‌های آمریکا و آگاهسازی نسل جوان در رابطه با این اقدامات جنایتکارانه، حتما مضامین این اسناد را در کتاب‌های درسی بگنجاند و نباید از این موضوع بیشتر از این غفلت شود.
کد خبر: ۴۸۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ - 04November 2021

افشای توطئه‌های آمریکا باید در کتاب‌های درسی گنجانده شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی شریفیان» ماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با اشاره به ۱۳ آبان سالروز استکبارستیزی، اظهار داشت: این روز مهم و این نماد ارزشمند ظرفیت آن را دارد که به عنوان نماد مشترک جریان‌های مقاومت در تمام جهان برای آگاهسازی ملی و بین المللی در خصوص جنایت‌های جریان استکباری به کار رود.

وی افزود: سیزده آبان به درستی روز استکبارستیزی نام نهاده شده است و این روز مهم در برهه‌های مختلف شاهد رویداد‌هایی بوده است که در آن‌ها می‌توان روح مقاومت در برابر استثمار و زورگویی را مشاهده کرد و امروز که جهان از این عارضه مهم یعنی تسلط طلبی مستکبرین رنج می‌برد، باید از تمام توان برای بهره مندی از این نماد استفاده کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب در مورد قرار گرفتن مضامین مدارک به دست آمده از سفارت آمریکا در کتاب‌های درسی گفت: آموزش و پرورش باید نسبت به افشای اقدامات و توطئه‌های آمریکا و آگاهسازی نسل جوان در رابطه با این اقدامات جنایتکارانه، حتما مضامین این اسناد را در کتاب‌های درسی بگنجاند و نباید از این موضوع بیشتر از این غفلت شود.

وی تصریح کرد: نباید گرد فراموشی بر چهره سیاه و توطئه گر نظام سلطه در هر کجای جهان بنشیند و البته افشای این جریان پیچیده ظالم نیاز به مجاهدت دارد آنگونه که سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همسنگرانش با بذل جان خود و ریختن خونشان هم توانستند پرده از خوی استکباری و جنایتکارانه آمریکا و ایادی آن بردارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار