رهبر انصارالله یمن:

آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سه ضلع شرارت در جهان هستند/مقاومت ملت طرح تجزیه یمن را خنثی کرد

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: عربستان سعودی به‌ دستور آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی به یمن حمله کرده است و مقاومت ملت طرح تقسیم یمن بین آمریکا، عربستان و رژیم اشغالگر قدس را خنثی کرد.
کد خبر: ۴۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ - 17June 2015

آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سه ضلع شرارت در جهان هستند/مقاومت ملت طرح تجزیه یمن را خنثی کرد

 به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به حلول ماه رمضان و تبریک این ماه مبارک به ملت یمن و مسلمانان جهان تأکید کرد که ملت یمن با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی همچنین با اشاره به حملات عربستان سعودی به یمن و حمایتهای آمریکا از این حملات گفت که این تهاجمات تمامی زندگی ملت یمن را هدف قرار داده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن با تأکید بر مقاومت ملت یمن در طول حملات رژیم سعودی به این کشور گفت: مهمترین عامل مقاومت ملت یمن در برابر تجاوز عربستان توکل بر خداوند متعال بوده است.

وی گفت که رژیم ظالم عربستان با هدایت آمریکا و حمایت اسرائیل به یمن تجاوز کرده است ولی ملت یمن هیچگاه خواری و ذلت را نمیپذیرد و در برابر مشکلات سر خم نمیکند.

** رژیم عربستان آلت دست دیگران است

عبدالملک الحوثی افزود که رژیم سعودی هیچ برنامهای از خود ندارد و نقش مجری را ایفا میکند و آلت و ابزار دست دیگران است که از آن علیه ملتهای منطقه استفاده میکنند.

وی تأکید کرد: تمامی مشکلاتی که ملت یمن در چندین سال اخیر از آن رنج میبرند زیر سر کشورهای متجاوز به یمن است و بعد از شکست خوردن در اجرای اهداف خود به حمله روی آوردند.

** ملت یمن به ماهیت آمریکا و شعارهای دروغینش پی برده است


رهبر جنبش انصارالله با اشاره به توطئههای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت یمن گفت: ملت ما اکنون ماهیت آمریکا و شعارهای جعلی این کشور را درک کرده است و از خطراتی که اسرائیل میتواند داشته باشد آگاهی دارد. ملت ما همیشه با ملت فلسطین همبستگی داشته است و خواهد داشت.

وی مهم ترین عامل ایستادگی ملت یمن در برابر دشمن را ایمان و توکل بر خداوند دانست و ادامه داد: عربستان، آمریکا و اسرائیل مثلث شرارت در جهان هستند که با اموال و پولهای خود در منطقه و دنیا فتنه انگیزی میکنند.

عبدالملک الحوثی با اشاره به اینکه رژیم عربستان حرمت همجواری را رعایت نکرده و بدون هیچ دلیلی به حق یکی از شریفترین ملتهای دنیا تجاوز کرده است، گفت، جنایتهای هولناکی که در حق کودکان و زنان ملت یمن صورت گرفته است نشانه قدرت نیست بلکه نشانه گروهی است که هیچ بویی از ارزشهای انسانی و اخلاقی نبرده است.

** ملت یمن راهی جز مقاومت در برابر تجاوز عربستان ندارد

رهبر انصارالله گفت کارهایی که رژیم عربستان در حق ملت یمن انجام میدهد تجاوز، ظلم و جنایت است و هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد و ملت یمن راهی جز مقاومت ندارد.

وی افزود که پایداری ملت یمن طرح اشغال و تقسیم این کشور بین آمریکا و اسرائیل را ناکام گذاشت و حمایت برخی از گروههای سیاسی یمن از تجاوز عربستان خیانت به کشور است و پیامدهایی در آینده خواهد داشت.

** تقسیم یمن در دستور کار متجاوزان از جمله اسرائیل بود

الحوثی در ادامه افزود: متجاوزان هیچوقت انتظار نداشتند که ملت ما مقاومت کند و انتظار شکستن و تسلیم این ملت را داشتند تا توطئههای بزرگ و خطرناکشان تحقق پیدا کند.

وی گفت: اشغال کشور ما مطرح بود و همچنان نیز مطرح هست و همچنین تقسیم کشور یمن در دستور کار متجاوزان و در صدر آن اسرائیل بود.

رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: ادامه تجاوز ماهیت نقش عربستان را در منطقه نشان میدهد و اسرائیل بیشترین استفاده را از این تجاوز میبرد.

وی گفت که تجاوز به یمن عامل توقف گفتوگوهای ملی در یمن بوده است و متجاوزان نتایج این گفتوگوها را ناکام گذاشتند و حسابی که برخی از گروههای سیاسی و داخلی روی این تجاوز باز کردهاند، محکوم به شکست است.

عبدالملک الحوثی حضور نیروهای مردمی و ارتش این کشور برای برقراری نظم و امنیت را ضروری دانست و این سؤال را مطرح کرد که چه گروههایی بهجز گروه تروریستی القاعده از خالی بودن شهرهای یمن سود میبرد؟

انتهای پیام/

                                                                                                      

نظر شما
پربیننده ها