سردار احمدی مقدم مطرح کرد

ماجرای برگزاری نمایشگاه "از حرا تا کربلا" توسط شهید شاطری در جنوب شهر تهران

فرمانده سابق نیروی انتظامی با بیان اینکه شهید شاطری در زمان مسئولیتش در حوزه مقاومت بسیج تهران علاقه‌ی به کار در جنوب شهر را داشت، گفت: او طی این مدت نمایشگاه "از حرا تا کربلا" را برگزار کرد که یک میلیون نفر از آن نمایشگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۴۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ - 12June 2015

ماجرای برگزاری نمایشگاه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده سابق نیروی انتظامی در مراسم ختم پدر و مادر شهید "حسن شاطری" که روز گذشته در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، اظهار داشت: تولی و تبری یک اصل خدشه ناپذیر است.

وی افزود: مبارزه و جنگیدن ملاک شهادت نیست بلکه جهاد در راه ولایت معنا پیدا میکند و کشته شدن در این راه شهادت محسوب میشود.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه مبارزهی به تنهایی ما را به هدف نمیرساند، تاکید کرد: شهید شاطری از مبارزان و عاشقانی بود که لحظهای از پیمودن مسیر ولایت غافل نمیشد. او همچنین هیچ گاه به فکر استراحت نبود.

وی خاطرنشان کرد: در دورهای که من فرمانده بسیج مقاومت تهران بودم، شیهد حسن شاطری فرمانده حوزهی بسیج نازی آباد بود و همیشه در این حوزه مشغول به کار بود. من به او اصرار داشتم که حوزهی شهرک شهید محلاتی را به او بدهم ولی او علاقهی به کار در جنوب شهر داشت.

مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه "از حرا تا کربلا" توسط شهید شاطری در جنوب شهر در سالهای مسئولیتش در بسیج گفت: یک میلیون نفر از آن نمایشگاه بازدید کردند و اثرگذاری بسیار خوبی داشت.

سردار احمدی مقدم در ادامه به بیان خاطرهای در رابطه با وظیفه شناسی شهید شاطری پرداخت و گفت: آن وقتی که شهید شاطری در سوریه بود. خانوادهاش با او تماس میگیرند که عروسی دخترت است و بیا. شهید شاطری میگوید، سعی میکنم بیایم اما به یاد یتیمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هم باشید.

وی افزود: شهید شاطری میدان دار هیات عزاداری امام حسین(ع) بود. او همچنین در کارهای خیر در کمال تواضع و فروتنی پیش قدم بود.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه من در غرب کشور و لبنان همراه با او بودم، گفت: بنده از افتخاراتم این است که با شهید شاطری و امثال شهید شاطری که رهرو ولایت بودند، همراه بودم و ان شاالله این سندی برای آخرت ما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها