مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

«جبهه مقاومت» نماد اتحاد عمیق جهان اسلام است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب شیعی نیست بلکه یک انقلاب اصیل و عمیق بر مبانی دین خداست و متعلق به همه آزادگان و مستضعفان است. خون مسلمانان با هم ممزوج شده به‌خصوص از زمانی که جبهه مقاومت شکل گرفته خون افغانستانی، سوری، لبنانی، ایرانی، عراقی و پاکستانی در هم تندیده شده و این وحدت نماد اتحاد عمیق، محکم و پایدار جهان اسلام است.
کد خبر: ۴۸۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست حضوری و وبیناری بازخوانی رویدادهای دفاع مقدس ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان رضوی امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از روحانیون اهل‌سنت در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: بر اساس روایات، جهاد دری از درهای بهشت است که بر روی اولیای خاص باز می‌شود. جهاد در راه خدا، توسط خیل مدافعان دین خدا در بستر زمان جریان دارد.

وی در ادامه به نقش انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و ستم اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی پرچم حُریت و عزت را برافراشت و دست رد بر سینه ظالمین شرق و غرب و مستبکرین عالم زد و فریادگر رهایی از زیر یوغ ستگران و بندگی خدا شد. فریاد الله اکبر به برکت انقلاب اسلامی بود که جهانگیر شد.

این مسئول تصریح کرد: مستکبرین عالم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال آن بودند که چگونه این فریاد را خاموش و نهضت اسلامی را ساقط کنند لذا برای تحقق این نقشه شوم به انواع دسیسه‌ها روی آوردند که تحمیل جنگ یکی از آنها بود. صدام به‌عنوان مزدور استکبار، جنگ را آغاز کرد. بر اساس اخبار و اطلاعات و حقایق صحنه ده‌ها کشور در این تجاوز به ارتش بعث عراق کمک کردند که جمهوری اسلامی از بیش از 30 کشور در دفاع مقدس از دشمن اسیر گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: هر چند آنها آمده بودند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند اما اراده الهی بر این بود که کسانی را که برای یاری دین خدا کمر همت بسته بودند یاری کند.

یوسفعلی‌زاده خاطر نشان کرد: 41 سال از تجاوز ددمنشانه دشمنان بین‌المللی به ایران اسلامی می‌گذرد و امروز استخوان‌های متجاوزین پوسیده و درخت انقلاب اسلامی روزبه‌روز تنومندتر و پرثمرتر می‌شود.

این مسئول بیان داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب شیعی نیست بلکه یک انقلاب اصیل و عمیق بر مبانی دین خداست و متعلق به همه آزادگان و مستضعفان است. خون شیعه و سنی، عرب و عجم ممزوج شده به‌خصوص از زمانی که جبهه مقاومت شکل گرفته خون افغانستانی، سوری، لبنانی، ایرانی، عراقی و پاکستانی در هم تندیده شده و این وحدت نماد اتحاد عمیق، محکم و پایدار جهان اسلام است.

وی افزود: امروز بر بام 41 سالگی دفاع مقدس و مقاومت ایستاده‌ایم و به کوری چشم دشمنان و بدخواهان در اوج اقتدار قرار داریم. نظام مقدس جمهوری اسلامی پویاتر از هر زمان پرچم آرمان‌خواهی را سر دست گرفته و با افتخار جان خود را فدای برادران دینی‌ می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: اسلام آنقدر مبانی اتحاد، یکدلی و وحدت دارد که ایادی دشمن از توطئه‌هایی که بر علیه جهان اسلام طرح‌ریزی می‌کند نتیجه‌ای نخواهند گرفت. امت نبی مکرم اسلام (ص) استحکام دورنی خود را دارد. ایادی استکبار با ایجاد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی به دنبال آن است تا به نام مذهب و دین تروریست و مزدور تربیت کنند اما جهاد حقیقی، جهاد در راه خدا و علیه مستکباران عالم است و نه برادرکشی، این خط روشن جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار