فرمانده سپاه عاشورا:

وجود پیاده روی اربعین مرهون جانفشانی شهداست

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: اگر جانفشانی شهدا نبود، از راه کربلا  و پیاده روی اربعین خبری نبود، امروز در کشور امنیتی داریم که زیر سایه آن دور هم جمع شده‌ایم و از خاطرات جنگ صحبت می‌کنیم.
کد خبر: ۴۸۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 26September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» فرمانده سپاه عاشورا در مراسم روز سرباز، اظهار داشت: اگر جانفشانی شهدا  نبود،  از راه کربلا  و پیاده روی اربعین خبری نبود. امروز در کشور امنیتی داریم که زیر سایه آن دور هم جمع شده‌ایم و از خاطرات جنگ صحبت می‌کنیم، اگر امنیت نباشد آرامش هم نخواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: امنیت می‌تواند به انسان‌ها زندگانی ببخشد و اگر امنیت نباشد یک جامعه تبدیل به جامعه حیوانی می‌شود، امروز هم که می‌بینید بعضی از یگان‌های ما در مرز‌ها نگهبانی می‌دهند دلیلش این است تا امنیت مخدوش نشود.

سردار خرّم با تاکید بر اینکه سربازان ما در سرمای زمستان و گرمای تابستان برای امنیت ملت و کشور جهاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید قدردان این زحمات باشیم، شهدای مدافع حرم هم اگر جان خود را در دست گرفته و به حریم آل الله نرفته بودند، امروز یا زائر در آنجا وجود نداشت یا با حسرت و آه مواجه می‌شدیم. شهدای مدافع حرم افتخاری نصیب ما کرده‌اند که بتوانیم دست خانواده‌هایمان را بگیریم و در زیارت ائمه اطهار حضور پیدا کنیم؛ لذا اگر مدافعین حرم نبودند وحشی صفت‌های داعشی جنایت‌های بسیاری می‌کردند.

سردار خرّم افزود: امروز زائرین حرم‌های ائمه اطهار با امنیت در مراسم‌ اربعین شرکت می‌کنند. اینکه چرا به جنگ هشت ساله دفاع مقدس می‌گوییم حرف بزرگی است، صدام می‌خواست با شروع جنگ این ملت مانند دوران‌های گذشته از بین رفته و یک قسمت از ایران جدا شود. تنها جنگی که صدام وحشی و وحشی‌تر از صدامیان مانند سران استکبار و سلطه‌گر آمریکا، شوروی، اسرائیل و ... هر کاری از دستشان بر می‌آمد، کردند و تجهیزات زیادی به صدام دادند تا جوانان ایران اسلامی را شکست دهند و ایرانی مستقل وجود نداشته باشد.

انتهای پیم/

نظر شما
پربیننده ها