به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

آیین تجلیل از پیشکسوتان خراسانی هوانیروز ارتش در دفاع مقدس برگزار شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان خراسانی یگان‌های هوانیروز ارتش در دفاع مقدس با حضور سرهنگ خلبان «رحیم عینی» فرمانده پایگاه پنجم هوانیروز مشهد و جمعی از فرماندهان و افسران رده‌های مختلف نیروهای مسلح استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 25September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین تجلیل از پیشکسوتان خراسانی یگان‌های هوانیروز ارتش در دفاع مقدس با حضور سرهنگ خلبان «رحیم عینی» فرمانده پایگاه پنجم هوانیروز مشهد و جمعی از فرماندهان و افسران رده‌های مختلف نیروهای مسلح استان برگزار شد.

فرمانده پایگاه پنجم هوانیروز ارتش در این مراسم اظهار داشت: هوانیروز در طول جنگ تحمیلی علاوه بر وظیفه جنگ مستقیم و رو در رو با دشمن بعثی، در عرصه پشتیبانی لجستیکی از رزمندگان و جابجایی مجروحان‌ نیز پا به میدان جهاد و ایثار نهاد و با تقدیم شهیدانی همچون شهید کشوری و شهید شیرودی، نام خود را در گنجینه دفاع مقدس جاودان ساخت.

وی افزود: سرافرازی ایران اسلامی مدیون رشادت، شهامت و ایثار شهدا، پیشکسوتان و خانواده‌های معظم آنان است که اگرچه جنگ هنوز برای آنان تمام نشده است اما با صبری جمیل به حضرت زینب (س) اقتدا کرده‌اند.  

در پایان این مراسم از ۱۶ نفر از جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان خراسانی یگان‌های رزمی ارتش در دفاع مقدس و خانواده‌های معزز آنان تجلیل شد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان خراسانی هوانیروز ارتش در دفاع مقدس برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار