معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

روحیه مقاومت بین زنان و دختران خوزستانی بسیار مشهود است

«خزعلی» در حاشیه دیدار با قهرمان خوزستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ در بخش پرتاب نیزه گفت: روحیه مقاومت در بین زنان و دختران خوزستانی بسیار مشهود است.
کد خبر: ۴۷۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 23September 2021

روحیه مقاومت بین زنان و دختران خوزستانی بسیار مشهود استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده که به خوزستان سفر کرده، امروز با «هاشمیه متقیان»، بانوی قهرمان پارالمپیک خوزستانی دیدار کرد.

وی در حاشیه دیدار با قهرمان خوزستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ در بخش پرتاب نیزه اظهار داشت: روحیه مقاومت در بین زنان و دختران خوزستانی بسیار مشهود است.

خزعلی عنوان کرد: این قهرمان الگوی استان است و نشان داد که محدودیت مانع موفقیت نیست بنابراین توجه به ورزش زنان و تامین اعتبار و تجهیزات می تواند مسیر را برای درخشش این قشر در بخش ورزش هموار کند.

«هاشمیه متقیان» قهرمان خوزستانی در پارالمپیک نیز گفت: هیچ مدالی مثل مدال پارالمپیک برای من ارزشمند نبوده و زمانی که مدال قهرمانی را کسب کردم سرشار از احساس غرور بودم.

وی با بیان اینکه نگاه و لطف خداوند شامل حال من شد ادامه داد: درخواست استخدام و فراهم شدن شغلی را دارم، البته وزیر ورزش و جوانان نیز قول مساعد برای اشتغال بنده را دادند.

این قهرمان پارالمپیک بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به جد پیگیر بهبود وضعیت شغلی و استخدام قهرمانان پارالمپیک هستند. من سرباز وطن هستم و هر وقت دستور دهند پای کار خواهم آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار