شادی کودکان یمنی از ورود نیرو‌های انصارالله به یک شهر راهبردی

موفقیت میدانی اخیر نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در به دست گرفتن کنترل یک شهر راهبردی در استان «شبوه» با شادی کودکان یمنی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۴۷۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 22September 2021

شادی کودکان یمنی از ورود نیرو‌های انصارالله به یک شهر راهبردیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سه‌شنبه (دیروز) موفق شدند کنترل شهر‌های «بیحان» و «عین» در استان «شبوه» (تقریبا در جنوب شرقی یمن) را به دست بگیرند.

بیحان حدود ۲۰۰ کیلومتر با «عتق» مرکز استان شبوه فاصله دارد و از آنجایی که این شهر در مسیر اصلی میان استان‌های نفت خیز شبوه و «مأرب» قرار دارد، دارای اهمیت راهبردی بالایی است.

وب‌سایت «الخبر الیمنی» در همین ارتباط فیلمی را منتشر کرد که نشان می‌دهد کودکان شهر بیحان سوار بر خودرو‌های نظامی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شده‌اند و برای نشان دادن شادی خود از ورود نیرو‌های مذکور و اخراج نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی، شعار‌هایی سر می‌دهند.

منابع محلی اعلام کردند، نیرو‌های صنعاء وضعیت امنیتی این شهر را در کنترل دارند و اهالی از ورود این نیرو‌ها مسرور هستند.

اخیرا اعلام شد، شبه‌نظامیان حزب الاصلاح همسو با دولت مستعفی یمن قصد دارند نیرو‌های بیشتری برای حفاظت از چاه‌های نفتی به شهرستان بیحان اعزام کنند که این مسأله با واکنش قبائل این منطقه مواجه شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار