مسئول ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد خبر داد؛

چاپ ۳ عنوان کتاب دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان

«حجت» از چاپ سه عنوان کتاب دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۳ - 10September 2021

«اعظم حجت» مسئول ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان اینکه تاکنون کتاب‌های زیادی در حوزه کودک و نوجوان به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به چاپ رسیده است، اظهار داشت: سه عنوان «باغ انار»، «دادگاه قاطر‌های جنگی» و «موش‌های صحرایی و گربه‌های موجی» از جمله این کتاب‌ها هستند که به‌تازگی تدوین و منتشر شده‌اند.

وی افزود: این کتاب‌ها به قلم «محمدعلی‏ همتی» برای رده سنی «ج» و در تیراژ هزار جلد توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس یزد به چاپ رسیده‌اند.

حجت ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس برای همه ما یادآور هشت سال ایثار، ایستادگی و مقاومت مردم غیور ایران و رزمندگانی است که از جان و مال خود برای دفاع از خاک این مرز و بوم مایه گذاشتند.

این مسئول متذکر شد: کودکان و نوجوانان ما بسیاری از این فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان و شهدای این آب و خاک را ندیده‌اند؛ لذا فرصت مناسبی است که با چاپ کتاب‌هایی در این حوزه، بچه‌ها را با وقایع دوران دفاع مقدس که بخشی از تاریخ کشورمان است، آشنا کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار