با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب رئیس سازمان انرژی اتمی را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب محمد اسلامی را به ریاست سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ - 30August 2021

سردار کارگر انتصاب رئیس سازمان انرژی اتمی ر ا تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب «محمد اسلامی» را به ریاست سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«خدمت به مردم گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان است. حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد اسلامی
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً در گام دوم انقلاب اسلامی، تعهد، تخصص، روحیه جهادی و تجارب ارزنده جناب عالی، در سمت‌های مختلف نویدبخش گام‌های جدید و جدی در دستیابی به فناوری‌های نوین و توسعه کاربرد‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و به تبع آن احداث نیروگاه‌ها و گسترش پژوهش‌های علمی و فناوری در حوزه هسته‌ای می‌باشد.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب، سربلندی و توفیقات روز افزون شما برادر ارجمند و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار