نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

امام سجاد (ع) جامعه اسلامی را دوباره احیا کرد

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: امام سجاد (ع)‌ بعد از جریان کربلا که اسلام ناب محمدی در معرض نابودی کامل قرار داشت آن امام با برنامه‌های خاص، اسلام و جامعه اسلامی را دوباره احیا کرد.
کد خبر: ۴۷۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 20August 2021

امام سجاد (ع) جامعه اسلامی را دوباره احیا کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام اظهار داشت: آن امام بزرگوار در عمر ۵۶ ساله خویش در سخت‌ترین وضعیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به امامت رسید.

وی گفت: امام سجاد علیه السلام بعد از جریان کربلا که اسلام ناب محمدی در معرض نابودی کامل قرار داشت آن امام با برنامه‌های خاص، اسلام و جامعه اسلامی را دوباره احیا کرد.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: از آثار عالیه آن امام کتاب شریف صحیفه سجادیه و رساله حقوق و بسیاری از احادیث ارزشمند و هدایت گر است که به همگان پیشنهاد می‌شود آن آثار آسمانی مطالعه دقیق و با تدبّر نمایند.

وی با گرامیداشت اول شهریور روز پزشک، چهار شهریور روز کارمند و پنج شهریور روز داروساز خاطرنشان کرد: امیدوارم در این شرایط خاص نظام مقدس اسلامی همه آنان با تلاش جهادی در خدمت به مردم عزیز موفق و مؤید باشند و با تمام وجود مشکلات آن مردم را به شکل جهادی برطرف کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: وضعیت توزیع دارو در شرایط کنونی حاد بیماری کرونا در ایران و استان بوشهر نیازمند مدیریتی مردم گرا است و متأسفانه در برخی از نقاط، داروی این بیماری به صورت غیرقانونی و آزاد با قیمت‌های گزاف فروخته می‌شود.

وی تاکید کرد: باید مسئولان امور نظارتی هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کنند و با متخلفان سودجو و سوداگر که جان مردم را نشانه گرفته‌اند و به فکر ثروت اندوزی در این بحران سخت هستند، برخورد شدید کنند.

وی افزود: از تمامی شرکت کنندگان در شورای عالی و قرارگاه مردمی حمایت از درمان بیماران کرونایی استان بوشهر و ارائه خدمات آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری با همکاری و همیاری همگان برطرف شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: از همه هیئت‌های مذهبی، مساجد و مراکز عزاداری شهادت سید و سرور شهیدان و یارانش تشکر و قدردانی می‌کنیم که با برنامه‌های پربار حسینی و مراعات کامل شیوه نامه‌های بهداشتی آن مراسم ارزشمند را برگزار کردند و نشان دادند که دارای فرهنگ بالای اسلامی و مدیریتی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: همچنین از تمامی نهادهای تبلیغی و رسانه ملی که در ارائه مراسم عاشورایی تلاش قابل توجه‌ای داشتند سپاس و تقدیر می‌شود.

وی گفت: بار دیگر افغانستان مظلوم شاهد یک تحول و واقعه عظیم سیاسی شد و نشان داد که قدرت‌های ستمگر جهانی مانند آمریکا دارای چه مرتبه‌ای از جنایات ضد بشری هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: امیدوارم سرنوشت مردم عزیز افغانستان به دست خود آن مردم مسلمان رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها