رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

روحیه‌ ضد سلطه مردم ایران زنده است

حجت‌الاسلام رستمی گفت: آنچه از واکنش‌های طیف‌های مختلف فکری، سیاسی و دانشجویی به اقدام اخیر سفرای انگلیس و روسیه شاهد بودیم، نشانه‌ زنده بودن روحیه‌ ضد سلطه مردم ایران است.
کد خبر: ۴۷۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ - 14August 2021

روحیه‌ ضد سلطه مردم ایران زنده استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، در واکنش به اقدام نامناسب اخیر سفرای انگلیس و روسیه، اظهار داشت: آنچه از واکنش‌های طیف‌های مختلف فکری، سیاسی و دانشجویی درباره این موضوع شاهد بودیم، نشانه زنده بودن روحیه ضد سلطه مردم ایران است.

وی در این باره تاکید کرد: صحنه آرایی حماقت‌آلود و خبیثانه سفیر بدسابقه انگلیس که به هر کشوری رفته سبب دردسر بوده است با خامی غیر‌قابل توجیه سفیر روسیه، سنگ محکی شد برای حساسیت‌سنجی مردم ایران و آنچه از دیشب تاکنون از واکنش‌های طیف‌های مختلف فکری، سیاسی و دانشجویی شاهدیم، نشانه زنده بودن روحیه ضدسلطه مردم ایران است.

حجت الاسلام رستمی افزود: به جای انتشار این تصویر احمقانه، جا داشت دولت‌های اشغالگر ایران در جنگ دوم جهانی از ملت ایران به خاطر سابقه استعماری و حضور ظالمانه خود در طول دو قرن گذشته عذرخواهی می‌کردند. خوب است که افراد پشت صحنه ایجاد این تصویر نفرت‌انگیز دوباره به این قاب نگاه کنند؛ دقیقاً به همان جای خالی! و خوب است بدانند که هر کسی از تاریخ درس نگیرد، خودش عبرت دیگران خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها