مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد؛

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین مسائل در برگزاری مجالس محرم

«طاهری» گفت: از مهمترین مسائل مورد تاکید در برگزاری مراسم و مجالس محرم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن، وجود داشتن محلول‌های ضد عفونی در محل و رعایت فاصله اجتماعی است.
کد خبر: ۴۷۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ - 12August 2021

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین مسائل در برگزاری مجالس محرمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود گرمای شدید هوا در استان بوشهر، هیئت‌های مذهبی مراسم و مجالس محرم را در این شرایط برگزار کردند.

وی گفت: رعایت دستورات بهداشتی از اولویت‌های هیئت‌های مذهبی در استان بوشهر است و در همه مراسم و مجالس و برنامه‌ها، نگاه خاصی به رعایت این دستورالعمل‌ها وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، هیئت‌های مذهبی استان بوشهر تلاش ویژه‌ای دارند تا گرمای هوا را به جان بخرند و در فضای آزاد مجالس محرمی را برگزار کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از فعالیت هیئت‌های مذهبی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بسیاری هیئت‌ها با انتخاب فضای باز و پارک‌ها و محیط‌هایی که مسقف نیست به خوبی توانستند مجالس محرم را برگزار کنند.

حجت الاسلام طاهری افزود: از مهمترین مسائل مورد تاکید در برگزاری مراسم و مجالس محرم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن، وجود داشتن محلول‌های ضد عفونی در محل و رعایت فاصله اجتماعی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی در مراسم محرم باعث شده که تا جایی که ممکن است از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار