فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر خبر داد؛

اختصاص ۲ بیمارستان ارتش در استان بوشهر به درمان کرونا

«صدقی» به خیز پنجم کرونا و شرایط سخت این روزهای استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در این راستا بخش کرونای بیمارستان امیرالمؤمنین پایگاه هوایی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء پایگاه دریایی ارتش در بوشهر راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۴۷۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ - 11August 2021

اختصاص دو بیمارستان ارتش در استان بوشهر به درمان کرونابه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، امیر سرتیپ دوم خلبان «نعمت‌الله صدقی» فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر، امروز در جمع خبرنگاران در بیمارستان امیرالمؤمنین نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم بوده و در خدمات‌دهی به مردم اقدامات گسترده‌ای داشته است.

وی گفت: از زمان شیوع کرونا نیز ارتش در کنار مردم بوده و همکاری‌های گسترده‌ای را با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای درمان بیماران کرونایی داشته است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر به خیز پنجم کرونا و شرایط سخت این روزهای استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در این راستا بخش کرونای بیمارستان امیرالمؤمنین پایگاه هوایی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء پایگاه دریایی ارتش در بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه همه امکانات درمانی پایگاه‌های ارتش در اختیار مردم بوشهر قرار داده شده است خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بیشترین تخت‌ها به درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شود.

صدقی با بیان اینکه ۳۰ تخت در بیمارستان امیرالمؤمنین پایگاه هوایی ارتش به کووید ۱۹ اختصاص داده شده است ادامه داد: تلاش می‌کنیم این ظرفیت را بالا ببریم و بخش ICU کرونا را نیز راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به این‌که بیمارستان خاتم‌الانبیاء پایگاه دوم نیروی دریایی ارتش نیز بیماران کرونایی را پذیرش می‌کند، گفت: همه امکانات برای ارائه بیشترین خدمات به مردم استان بوشهر استفاده می‌شود.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر بیان کرد: ارتش همچنان‌که وظیفه امنیت را دارد و فدای ملت است، در این دوران نیز تلاش خود را برای مردم خواهد کرد. از مردم می‌خواهیم شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنند و امیدواریم این بیماری به‌زودی رخت بربندد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها