نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مطالبه مردم از رئیسی ادامه رویکرد فسادستیزی و عدالت‌محوری است

منتظری گفت: مردم امیدوارند حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رویکرد فسادستیزی و عدالت محوری را که در قوه قضاییه پیگیری می‌کرد، این رویکرد را در قوه مجریه نیز پیگیری کند.
کد خبر: ۴۷۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸ - 09August 2021

مطالبه مردم از رئیسی ادامه رویکرد فسادستیزی و عدالت‌محوری استغلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه به خصوص در زمینه مبارزه با فساد بسیار مناسب بود، اظهار داشت: اقداماتی که حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضائیه انجام داد امروز همانند تجربه‌ای گران‌بها در اختیار آقای محسنی‌اژه‌ای قرار گرفته است و می‌توان به ادامه روند مبارزه با فساد و رانت‌خواران در قوه قضائیه همچنان امیدوار بود.

وی گفت: مردم به امید اینکه عملکرد خوب آقای رئیسی در دستگاه قضا این بار در قوه مجریه تکرار شود به او اعتماد کردند و رأی دادند؛ لذا مهم‌ترین دستورکار رئیس دولت سیزدهم باید مبارزه با فساد و گسترش شفافیت باشد؛ زیرا اگر فساد از بین نرود و شفافیت جدی انگاشته نشود، مشکلات اقتصادی به راحتی حل و فصل نخواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است که اساس و بنیان هر حکومتی بر فسادستیزی بنا شده است و توصیه کرد که دولت سیزدهم در کنار مقوله فسادستیزی باید به مقوله عدالت و عدالت‌محوری توجه ویژه داشته باشد.

منتظری افزود: عدالت موضوعات مختلفی را شامل می‌شود که عدالت اجتماعی، عدالت فرهنگی، عدالت آموزشی، عدالت اقتصادی و... در زمره مفاهیم عدالت قرار دارد؛ بنابراین کابینه آینده باید به تک‌تک این موضوعات توجه ویژه داشته باشد و از هیچ‌یک غفلت نکند.

وی به تعامل سازنده دولت جدید و مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی در سخنرانی مراسم تحلیف تأکید جدی بر تعامل با مجلس داشته و معتقد است که این تعامل با جدیت بیشتری دنبال شود و ما هم نسبت به تعامل میان مجلس و دولت واقعاً امیدوار هستیم.

انتهای پیام/۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها