امیر نامی در همایش تجلیل از زنان مقاوم خرمشهر:

تلاش دشمن، ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: استراتژی دشمن برای از پا درآوردن جمهوری اسلامی و دنیای اسلام قرار دادن مسلمانان در برابر یکدیگر است، اما این استراتژی با بصیرت مسلمانان نتیجه نخواهد داد.
کد خبر: ۴۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ - 23May 2015

تلاش دشمن، ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیرسرتیپ "محمد حسن نامی" جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در همایش تجلیل از زنان مقاوم خرمشهر که با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، دوران هشت ساله دفاع مقدس را بینظیر خواند و گفت: دشمن در پی دسیسه در جمهوری اسلامی بوده است و این خدعهها از جانب لیبرال دموکراتها بوده که با هدفمندی در دفاع مقدس نقش بر آب شد و البته ناتو فرهنگی و اقتصادی دشمن همچنان ادامه دارد که باید با دید باز و بصیرت این برهه از زمان را در جمهوری اسلامی با سربلندی پشت سر گذاشت.

امیر نامی بیان کرد: نقش بانوان در جبهههای نبرد حق علیه باطل بی شک ستودنی است چرا که با مدیریت صحیح این دلیر زنان که با عفاف و حجاب خود نمونه کامل یک زن ایرانی را به نمایش گذاشتند و به مردان روحیه میدادند تا با توان بیشتر در برابر دشمن ایستادگی کنند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: استراتژی دشمن برای از پا درآوردن جمهوری اسلامی و دنیای اسلام قرار دادن مسلمانان در برابر یکدیگر است یعنی شیعیان در برابر سنیها، سنیها در برابر سنیها و شیعیان در برابر شیعیان، اما این استراتژی با بصیرت مسلمانان به ثمر نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: آمریکا و دنیای غرب برای از پا درآوردن ایران اسلامی طرحها و نقشههای زیادی دارد و در ابتدا خواهان فاصله انداختن میان مسئولین کشورمان است، بعد از آن گروهکها را در برابر جمهوری اسلامی قرار میدهند و در نهایت تلاش میکنند جمهوری اسلامی را یک نظام ناکار آمد نشان دهند.

امیر نامی بیان کرد: مردم باید دقت کنند و توطئه دشمن را در دم خنثی کنند و به فضای مجازی که دستاویزی برای به ثمر رساندن اهداف دشمن است حواسشان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها