امیر پوردستان:

رزمایش گسترده نزاجا فردا در سه منطقه عملیاتی کشور آغاز می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در سه منطقه عملیاتی کشور خبر داد و گفت: این رزمایش از فردا با رمز مقدس "یا حسین(ع)" برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳ - 20May 2015

رزمایش گسترده نزاجا فردا در سه منطقه عملیاتی کشور آغاز می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در مراسم جشن تحلیف دانشآموختگی دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) مبنی بر ایجاد فضای جنگهای نیابتی و مشارکتی غرب در منطقه و اقتدار، آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح کشور، مبنی بر برگزاری رزمایشها و مانورها در سطح نیروهای مسلح، ما نیز پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگزاری رزمایش بیتالمقدس را در دستورکار قرار داده است.

وی درباره ویژگیهای رزمایش بیتالمقدس افزود: این رزمایش با مشارکت نیروهای پیاده، زرهی، توپخانه، یگانهای واکنش سریع، تکاور و هوانیروز، از فردا سیویکم اردیبهشت، به مدت یک هفته و در سه منطقه جغرافیایی کشور پهناور ایران اسلامی با رمز مقدس "یا حسین(ع)" برگزار میشود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره استفاده از تجهیزات و فناوریهای جدید در این رزمایش گفت: در این رزمایش علاوه بر استفاده از تجهیزات جدید، ارزیابی تجهیزات جدید دریافتی، تاکتیکهای پیشرفته متناسب با جنگهای نیابتی و مشارکتی مورد دقت و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

امیر پوردستان در ادامه اظهار داشت: سرعت تحرک و جابجایی سریع نیرو در کمترین زمان ممکن و حجم آتش انبوه از ویژگیهای منحصر به فرد این رزمایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها