نماینده ولی فقیه در مازندران:

ترویج اندیشه‌های غدیر در جامعه ضروری است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: باید برای ترویج اندیشه‌های غدیر در جامعه تلاش و برنامه ریزی کنیم و فرهنگ را بر اساس غدیر پایه‌ریزی کرد.
کد خبر: ۴۶۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ - 17July 2021

ترویج اندیشه‌های غدیر در جامعه ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: این که پس از گذشته چهار دهه از پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی موضوع عفاف و حجاب هنوز در صدر دغدغه‌مندی‌ها وجود دارد، جای بسی تاسف است و همه باید بپذیریم که در حوزه عفاف و حجاب اسلامی در کشور کم کاری و کم توجهی کردیم و همه مقصریم.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی را نباید دست کم گرفت و حضور همه دستگاه‌های مربوطه در این جلسه الزامی است.

محمدی لائینی تصریح کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، موضوعی فرادستگاهی بوده و همه در قبال این موضوع وظیفه دارند، چرا باید در البسه فروشی‌ها لباس غیرمتعارف و نامناسب وجود داشته باشد و افراد مومن و متدین نتوانند به البسه‌های مناسب دسترسی داشته باشند، این موضوع باید به صورت عکس باشد و دسترسی افراد به لباس‌های نامناسب مشکل باشد.

امام جمعه ساری بیان کرد: خلاء فرهنگی و بدحجابی جامعه بخشی از آن مربوط به عدم نظارت ما است، و باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه به این مهم نظارت درست و احساس مسئولیت داشته باشند.

محمدی لائینی ادامه داد: باید برای ترویج اندیشه‌های غدیر در جامعه تلاش و برنامه ریزی کنیم و فرهنگ را بر اساس غدیر پایه ریزی کرد، البته در عمل نیز به مقتضیات ولایت پایبند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها